کد خبر: ۱۰۹۴۴۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۱     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کدام هوادار پرسپولیس به سمت بازیکن خودی نارنجک پرتاب می‌کند؟

سعید شیرینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اتفاقات دربی و پرتاب نارنجک از سوی برخی هواداران در هنگام حملات پرسپولیس اظهار داشت: اگر خاطرتان باشد در دیدار رفت زمانی که پرسپولیس در حالت هجومی قرار گرفته بود و از همه طرف به سمت دروازه استقلال پیش می رفت، ناگهان با سنگ‌پرانی عناصری مشکوک در بازی شوک ایجاد شد.

وی افزود: همین موضوع باعث شد در روند حملات تیم ما توقف ایجاد شود حالا نیز همان اتفاق به شکل مشکوک‌تر دیگری و این بار در دربی 76 به وقوع پیوست و برای ما سوالاتی ایجاد کرد.

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: سوال ما اینجاست که کدام هوادار پرسپولیس در هنگام ضدحمله تیم محبوب خود می‌آید و به سمت بازیکن پرسپولیس نارنجک پرتاب می‌کند؟ فکر کنم پاسخ قطعا منفی است و به نظر می‌رسد عده‌ای آدم تعلیم دیده و با نیت خاص ماموریت داشتند تا خودشان را بین هواداران فهیم ما جا بزنند تا با پرتاب نارنجک حملات تیم ما را به نفع دیگران متوقف کنند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه این اتفاقات مشکوک که اصلا جور در نمی‌آید برای دومین بار افتاده و در همین جا از تمام مسئولین و زحمت‌کشان نیروی انتظامی و افرادی که امنیت ورزشگاه را برعهده داشتند می‌خواهیم که با جدیت هرچه تمامتر و با توجه به اینکه برخی افراد را شناسایی کرده‌اند مسئله را پیگیری کنند. ما نیز قطعا پیگیر این موضوع هستیم تا ماجرا برای همه مشخص شود. شما اگر دقت کنید برای خود هواداران ما هم جای سوال بود که چطور در هنگام حمله پرسپولیس با 3 بازیکن ناگهان مواد منفجره بین آنها به زمین می‌خورد و می‌ترکد. امیدوارم این موضوع رسیدگی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها