کد خبر: ۱۰۹۴۰۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران پتانسیل بالایی برای جهانی شدن دارد و بی شک به این هدف خود دست خواهد یافت.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی مقابل امارات و کسب سهمیه بازی‌های جام جهانی تاهیتی عنوان کرد: توانمندی های ملی پوشان با کسب سهمیه جام جهانی ثابت شد. بازیکنان مدت‌ها در اردو بوده و با تلاش فراوان و بازی‌های سختی که پیش رو داشتند، توانستند سهمیه جام جهانی تاهیتی را کسب و به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا راه پیدا کنند.

وی ادامه داد: معتقدم قهرمانی در رقابت‌های المپیک آسیایی اتفاقی نبود و بازیکنان ایران با شایستگی این عنوان را کسب کرده و ثابت کردند که در مسیر رشد و جهانی شدن قرار دارند. اکنون این تیم همانند فوتسال که پس از آسیا در جهان به عنوان حریف سرسخت و قدر شناخته شده، شایستگی خود را نشان داده و حالا به فکر جهانی شدن است. تیم ملی فوتبال ساحلی برای جهانی شدن پتانسیل خوب و بالایی دارد و بی شک به هدف خود خواهد رسید.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از کادر فنی و کمیته فوتبال ساحلی تشکر می کنم زیرا با برنامه ریزی از سوی کادر فنی و پشتیبانی فدراسیون و کمیته فوتبال ساحلی این تیم توانست علاوه بر راهیابی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا، سهمیه بازی‌های جام جهانی را کسب کند. باز هم می گویم برد مقابل امارات اتفاقی نبود. بازیکنان خوب کار کردند. این پیروزی نتیجه تلاش بازیکنان و کادر فنی بود.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در جام جهانی درخشش خوبی داشته باشیم و جزو 4 تیم برتر جهان قرار بگیریم باید برنامه و تدارکات خوبی برای تیم ملی فوتبال ساحلی در نظر بگیریم تا این تیم نشان دهد در جهان حریف سرسختی برای دیگر تیم ها است.

کفاشیان در پایان در خصوص دیدار ایران در فینال گفت: ملی پوشان قبلا با این تیم بازی داشته و مقابل ژاپن باخت نداشتند. معتقدم برد برابر امارات و کسب سهمیه رقابت‌های جام جهانی به بازیکنان انگیزه بالایی داد تا در دیدار فینال هم با بازی بسیار خوب و نتیجه مطلوب بتوانند شادی را برای خانواده فوتبال به ارمغان آورند. ما بیشتر به بازی با امارات نیاز داشتیم تا ژاپن و ابتدا برای ما کسب سهمیه رقابت‌های جام جهانی بسیار اهمیت داشت. امیدوارم این تیم را پشت سر بگذارند و نتایج درخشان‌تری را کسب کنند.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دیدار فینال عصر امروز از ساعت 20:45 به مصاف ژاپن می‌رود. ملی پوشان ایران که برای اولین بار است در فینال مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند و صعودشان به جام جهانی مسجل شده، ساعت 3:40 بامداد روز یکشنبه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها