کد خبر: ۱۰۹۲۸۳
زمان انتشار: ۱۷:۳۸     ۰۶ بهمن ۱۳۹۱
مهاجم استقلال گفت: با مدافع پرسپولیس چند برخورد داشتم که جدی نبود و این موارد در دربی طبیعی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فرزاد حاتمی پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پرسپولیس گفت: در نیمه اول یک مقدار روند بازی خوب نبود، اما در نیمه دوم بازیکنان با جنگندگی بیشتر توانستند یک بازی بهتر را به نمایش گذارند ضمن اینکه هر دو تیم در نیمه دوم چند فرصت را ایجاد کردند که با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

وی در موردی اینکه چرا در دقایق پایانی پرسپولیس فشار بیشتری روی دروازه استقلال آورد، گفت: در این دقایق فاصله بین خطوط در استقلال بیشتر شد و باعث شد کمی فشار بر دروازه ما بیشتر شود ضمن اینکه فشار روانی هم بی‌تاثیر نبود.

حاتمی در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه عادلانه بود یا خیر،‌ گفت: نتیجه عادلانه نبود و ما از مساوی راضی نیستیم. دو تیم به دنبال سه امتیاز بودند با این حال امتیازات تقسیم شد.

وی در مورد شرایط داوری در این مسابقه گفت: داوری بد نبود و بیشتر از این اظهار نظر نمی‌کنم.

مهاجم استقلال تاکید کرد: در این مسابقه استرس نداشتم ضمن اینکه همه بازیکنان چنین مسابقه‌ای را جدی گرفته و محکم بازی می‌کنند. من هم از این قاعده مستثنی نبودم.

وی در پایان در خصوص درگیری‌هایش با رضا نورمحمدی گفت: با نور محمدی مشکلی نداشتم. ما قبلا هم تیمی بودیم و درگیری‌مان جدی نبود. البته وجود چنین اتفاقاتی در دربی طبیعی است و هواداران حق دارند ناراحت باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها