کد خبر: ۱۰۸۹۰۰
زمان انتشار: ۰۰:۰۰     ۰۵ بهمن ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چه قسمتی است که پایم به گلزنی باز نمی‌شود.

جام ورزشی، در آستانه دربی 76 گل نزدن‌های کریم انصاری‌فرد باعث شده همه از آقای گل لیگ ایران انتقاد‌هایی داشته باشند. به همین دلیل در آستانه دربی هفتاد و ششم دقایقی با این بازیکن گفت‌وگو کردیم که در زیر می‌خوانید:

 

*چرا انصاری‌فرد گل نمی‌زند؟

 

این سوال عجیبی است بالاخره برای یک مهاجم طبیعی است که یک روز توپ‌هایش به گل تبدیل شود و یک روز به گل تبدیل نشود اما مهم این است که پرسپولیس نتیجه می‌گیرد نه چیز دیگر.

 

*اما تو آقای گل لیگ ایران هستی؟

 

بله می‌دانم. هواداران هم در این زمینه همیشه به من لطف داشته‌اند. انتظارت همیشه از من بالاست اما باور کنید تمام تلاشم را می‌کنم تا برای پرسپولیس گل بزنم، حالا هر چند تا که شد ولی نمی‌دانم چه قسمتی برای من رقم خورده که پایم به گلزنی باز نمی‌شود اما نگران نیستم چون به آینده امیدوارم.

 

* هواداران هم این را قبول کرده‌اند چه گل بزنی یا نزنی تو را تشویق می‌کنند.

 

هواداران لطف دارند و من همیشه این محبت آنها را فراموش نمی‌کنم به همین دلیل سعی می‌کنم برای شادی دل آنها در دربی خیلی بیشتر تلاش کنم.

 

* دربی هفتاد و ششم را چگونه می‌بینی؟

 

بازی حساسی مخصوصا برای هواداران است. قطعا هیچ تیمی دوست ندارد بازنده این دیدار باشد.

 

* از آبی‌ها شناخت داری؟

 

ما قبل از این دیدار با توجه به بازی‌های خوب در جام حذفی و لیگ برتر با یک بازی کمتر در رده نهم قرار گرفتیم و استقلال در صدر جدول است اما من معتقدم هیچ چیزی از استقلال کم نداریم. خدا را شکر آنقدر تا پایان لیگ فرصت داریم و بازی وجود دارد که بتوانیم هر روز به آنها نزدیک‌تر شویم از طرفی دیگر جام حذفی نیز راهش برای ما باز است تا ان‌شاءالله یک جام قشنگ به دست آوریم.

 

* اما استقلال تیم خطرناکی است.

 

بله قبول دارم. آنها تیمی پرمهره و فرصت‌طلب هستند و با یک مربی خیلی خوب امسال وارد لیگ و جام حذفی شده‌اند اما ما هم پرسپولیس هستیم و باید دل هواداران را به دست آوریم. صد درصد آماده‌ایم.

 

* شاید این بازی برای تو که قرار بود در ابتدای فصل آبی‌پوش شوی اما نشد، حساسیت ویژه‌ای داشته باشد؟

 

من به استقلال نرفتم اما الان پرسپولیسم. هیچ مشکلی نیست و من باید تمام توانم را برای پرسپولیس به کار گیرم همانطور که در بازی رفت به میدان رفتم در این بازی هم به میدان می‌روم. نمی‌دانم گل می‌زنم یا خیر اما برای نتیجه گرفتن پرسپولیس همه تلاشم را می‌کنم.

 

* قول گلزنی نمی‌دهی؟

 

قطعا من هم مثل بزرگان پرسپولیس گلزنی در دربی برایم لذت‌بخش است اما مهم‌تر از آن پیروزی پرسپولیس پس از 90 دقیقه به علاوه وقت اضافه است، از طرفی دیگر می‌دانم انتظارات هواداران در این دیدار از من زیاد است و امیدوارم در دربی همه چیز را جبران کنم.

 

* یعنی گل می‌زنی و پرسپولیس می‌برد؟

 

نتیجه قابل پیش‌بینی نیست اما باز هم می‌گویم این بازی 3 امتیاز دارد اما برای هواداران حساس و شرایط خاص خودش را دارد. ما می‌توانیم با روند موفقیت‌آمیزی که داشتیم در این بازی هم با قدرت مقابل حریف دیرینه خود قرار بگیریم. هر تیمی تمرکز و آرامش لازم را داشت به نظرم در این دیدار برنده است. ما هم دوست نداریم روند موفقیت‌های خودمان را از بین ببریم. پس چشم به 3 امتیاز داریم. البته به غیر از این بازی بازی‌های مهم دیگری نیز در انتظار ماست.

 

* منظورتان کدام بازی است؟

 

بازی حساس مقابل ذوب‌آهن. من معتقدم با توجه به اینکه ذوب‌آهن امسال در ورزشگاه آزادی ما را اذیت کرد در اصفهان مقابل آنها کار سختی داریم. ذوب‌آهن در لیگ خیلی چیز‌ها را از دست داده و می‌خواهد در جام حذفی در خانه جبران کند. پس برای برنده شدن کار ما خیلی سخت است.

 

* رضایی گفته بترسید از روزی که انصاری‌فرد گل بزند.

 

غلام به من لطف دارد. همه مهاجمان پرسپولیس، بازیکنان بسیار خوب و مستعدی هستند، من چند بازی کنار غلامرضا رضایی تمام تلاشم را کرده‌ام که پرسپولیس موفق شود. ما از تیم‌های دیگر هیچ چیزی کم نداریم. در چند بازی گذشته خط حمله پرسپولیس 12 تا 15 گل به ثمر رسانده و فقط 2 بازی است که پای من به گلزنی باز نشده اما بچه‌های دیگر گل زده‌اند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و ما برنده دربی هفتاد و ششم باشیم. انتخاب من در فصل جاری پرسپولیس بوده و به خاطر این تیم به پیشنهادهای دیگر حتی در نیم‌فصل فکر نکردم. ایستادم تا بتوانم فصلی موفق را داشته‌ باشم و به پرسپولیس کمک کنم و دل هوادارانش را شاد کنم. ان‌شاءالله خدا این خواسته را برای من بخواهد تا شرمنده این هواداران نشوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها