کد خبر: ۱۰۸۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۱ فروردين ۱۳۹۰

سایت بالاترین که محلی برای جولان ضد انقلاب و مخالفان نظام است از چند روز پیش که موج محکومیت جنایات گروهک منافقین به راه افتاده، به تسخیر این تروریست ها در آمده است.

به گزارش خبرنگار پروا نیوز، سایت بالاترین که محلی برای لینک گذاری است، از چند روز پیش به طرز عجیبی به رسانه و ارگان رسمی گروهک تروریستی مجاهدین خلق تبدیل شده و لینک های گذاشته شده در حمایت از گروهک منافقین با سرعتی باورنکردنی داغ شده و در صفحه اول این سایت ظهر می شود.

بررسی کاربران منتشر کتنده لینک های منافقین مشخص می شود که همه این کاربران در چند روز گذشته عضو این سایت شده و دسترسی آنان در چند روز اخیر ایجاد شده و ایجاد این تعداد کاربر توسط کاربران سابقه دار این سایت بعید به نظر می رسد و احتمال می رود که مسئولین این سایت نسبت به ایجاد این تعداد کاربر اقدام کرده اند تا ایشان نیز سهمی در جنایات و خیانت های این تروریست های مطرود داشته باشند.

این عرض اندام بی فایده منافقین در بالاترین در حالیست که پیش تر هر یک از لینک های حمایتی از این تروریست ها که در بالاترین منتشر می شد نه تنها داغ و به صفحه اول منتقل نمی شد بلکه تعداد بسیاری از این لینک ها در همان دقایق و ساعات اولیه توسط سایر کاربران با رای منفی مواجه و در نهایت حذف می شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها