کد خبر: ۱۰۸۵۴۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
تصمیم مهدی رحمتی برای خداحافظی از تیم ملی هنوز ابهامات زیادی دارد و مشخص نیست که قطعی شده باشد یا اینکه در اولین لیست تیم ملی که منتشر شود، دوباره نام وی را خواهیم دید.
به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری-تحلیلی "ندای انقلاب" در آستانه دربی سرخابی های پایتخت طبیعی است که ذهن فوتبال دوستان ایرانی بیشتر معطوف به این دیدار شود اما انتشار خبر کناره گیری رحمتی از تیم ملی برد رسانه ای بسیاری داشت و در افکار عمومی نیز به سوال بی جوابی تبدیل شد.

البته رحمتی اعلام کرده که این تصمیم موقتی است اما واکنش سرمربی پرتغالی تیم ملی که مدعی شده تا زمانی که روی نیمکت ایران می نشیند، حاضر نیست رحمتی را بازی بدهد، ماجرا را وارد فاز تازه ای کرد.
تصمیم مهدی رحمتی برای خداحافظی از تیم ملی هنوز ابهامات زیادی دارد و مشخص نیست که قطعی شده باشد یا اینکه در اولین لیست تیم ملی که منتشر شود، دوباره نام وی را خواهیم دید.

اکثرگمانه زنی ها این تصمیم رحمتی را با دعوت دانیل داوری به تیم ملی مرتبط می دانستند و پیش بینی می شد دروازه بان اول تیم ملی خواسته با این ترفند به نوعی موقعیت خود را به رخ سرمربی تیم ملی ایران بکشاند اما گویا محاسبات رحمتی اشتباه درآمده است.

سرمربی تیم ملی در واکنش به خبر خداحافظی رحمتی به شیوه معمول از زحمات وی تشکر کرده و البته روی این نکته نیز تاکید داشته است که روی رحمتی دیگر نظری نخواهد داشت، به عبارتی کی روش در اردوهای بعدی تیم ملی از رحمتی دعوت نخواهد کرد و این دروازه بان حداقل تا زمانی که این مربی روی نیمکت تیم ملی می نشیند، باید قید بازی کردن در تیم ملی را بزند، حتی اگر تیم کشورمان به جام جهانی صعود کند.

اما به نظر می رسد این مساله به هیچ عنوان به مذاق رحمتی خوش نیاید، زیرا وی در طول سال های گذشته برای رسیدن به دروازه تیم ملی حریفان بسیاری را پشت سر گذاشت و حاضر نخواهد بود موقعیتی را که به سادگی به دست آورده به صرف یک خداحافظی غیر رسمی از دست بدهد.

در حال حاضر دو احتمال وجود دارد، یکی اینکه رحمتی به روال مرسوم در فوتبال ایران خبر رسانه ها در مورد خداحافظی اش از تیم ملی را تکذیب کرده و ماجرا به سادگی تمام شود ولی احتمال دوم نیز این است که واکنش سر کی روش ناراحتی رحمتی را به دنبال داشته و وی برای نشان دادن ناراحتی اش هم که شده است، حاضر به بازگشت دوباره به تیم ملی نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها