کد خبر: ۱۰۸۴۹۱
زمان انتشار: ۲۲:۳۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
همان ذهنیتی که درباره محسن ترکی و استقلالی بودنش برای برخی از دوستداران پرسپولیس وجود دارد در خصوص محسن قهرمانی هم گفته می شود

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، بعد از برنامه شب گذشته نود و اظهار نظر هدایت الله ممبینی مبنی بر اینکه احساس می کند محسن قهرمانی داور دربی 76 خواهد بود ،برخی این داور مشهدی را قاضی مسابقه جمعه می دانند و معتقدند ممبینی از پشت پرده انتخاب داور دربی خبر داشته که چنین اظهار نظری کرده است .

 

اما از سوی دیگر گفته می شود علیرضا فغانی هم شانس زیادی برای سوت زدن دربی دارد.  فغانی دربی برگشت فصل گذشته که اتفاقا در بهمن ماه برگزار شد را سوت زد و کمی سختگیرانه مهرداد اولادی را از بازی اخراج کرد تا با وجود برد ده نفره و آن دربی خاطره ساز، پرسپولیسی ها از او ذهنیت جالبی نداشته باشند.

 

از طرفی همان ذهنیتی که درباره محسن ترکی و استقلالی بودنش برای برخی از دوستداران پرسپولیس وجود دارد در خصوص محسن قهرمانی هم گفته می شود. پرسپولیسی های متعصب می گویند چون قهرمانی سال 1374 مدیر مدرسه فوتبال استقلال در مشهد بوده به رنگ آبی و تیم استقلال تمایلات رنگی دارد و شاید این مساله در قضاوت او تاثیرگذار باشد.

 

 قهرمانی فصل قبل تا آستانه سوت زدن دربی پیش رفت اما به یکباره محسن ترکی همشهری اش جدال سرخابی های پایتخت را سوت زد.

 

با رسمی شدن انتخاب قهرمانی پرسپولیسی ها به احتمال زیاد به این انتخاب اعتراض خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها