کد خبر: ۱۰۸۴۸۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
کاپیتان سابق استقلال درباره دربی 74 دست به افشا گری زد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، مهدی امیر آبادی درباره دربی 76 اظهارداشت:به نظرم بازی زیبایی خواهد شد . روند دو تیم نشان می دهد بازی تماشاگر پسند خواهد بود اما چیزی که در این چند روز دیدم و اذیت شدم این است که بازیکنان دو تیم و به خصوص آنهایی جدید آمده اند در مطبوعات و خبرگزاری ها برای هم کری می خوانند.اگر بزرگان دو تیم این کار را می کردند ناراحت نمی شدم. توصیه ام این است آنها به جای اینکه دنبال مصاحبه باشند به فکر انجام بازی خوب باشند. استقلال شرایط بهتری دارد و امیدورام بازی را ببرند.

 

وی با اشاره به خاطراتش از دربی های گذشته گفت::خاطره زیاد دارم ؛بدترین آن را می گویم تا به بهترین هایش برسم. بدترین خاطره ام به دربی برمی گردد که با گل استثنایی کریم باقری دو بر یک بازی را باختیم. در آن صحنه توپ از سمت من لو رفت و اشتباه من سبب شد تا توپ به باقری برسد اما خاطرات خوب زیادی هم داریم اما بهترین آنها به سه تا پاس گل زیبایی برمی گردد که در دربی ها دادم. مخصوصا پاس گلی که در دربی 73 به جباری دادم.همیشه دوستانم می گفتند تو تمام فصل هیچ کاری نمی کنی اما همه انرژی ات را جمع می کنی تا بر سر پرسپولیس خالی کنی.

 

کاپیتان سابق استقلال در ادامه صحبت هایش به اظهار نظر  درباره دربی 74 و شکست در 10 دقیقه پایانی  پرداخت و گفت:هنوز هم نمی دانم چه شد اما یکی از بدترین روزهای 8 سال حضورم در استقلال بود. الان که فکر می کنم می فهمم ما به مغرور شدن خودمان در آن بازی باختیم.اگر  جو استادیوم ما را  نمی گرفت  پرسپولیس هرگز نمی توانست در 10 دقیقه به ما سه گل بزند.از سرمربی ما تا بازیکنان و بقیه مغرور شده بودند.

 

امیر آبادی درباره اتفاقات ظهر روز دربی 74 عنوان کرد:من تا قبل از ظهر مسابقه قرار بود در دفاع راست به صورت فیکس بازی کنم اما سر میز ناهار بعضی از بازیکنان من را از ترکیب بیرون کشیدند. ماجرا از این قرار بود که هنگام ناهار خوردن دیدم بعضی از بازیکنان با یکدیگر پچ پچ می کنند که حق یک نفر دیگر را دارند می گیرند و به مهدی می دهند. من هم که از این مسائل عصبانی شده بودم بلند شدم و فریاد زدم اگر حق خوری است چرا وقتی ذوب آهن را در اصفهان بردیم و هفته بعد من جزو 18 نفر هم نبودم چرا هیچ کس صدایش در نیامد؟آن موقع حق من خورده نشد؟

 

وی افزود:به معترضان گفتم 8 سال برای این  تیم جان کندم آن وقت حق یک نفر دیگر را می خورم؟ خیلی عصبانی شده بودم و یادم هست در حالی که فقط چند ساعت به بازی مانده بود کلی داد و بیداد کردم اما باور کنید حق با من بود قرار بود دفاع راست تیم در ان بازی باشم اما ان چند بازیکن کاری کردند که حمودی بازی کند و من روی نیمکت بنشینم. نیمه دوم کادر فنی می خواست از من استفاده کند اما دیگر من قبول نکردم که بازی کنم.

 

امیر آبادی در پاسخ به این سؤال که آیا بحث آن روز بین بازیکنان بر سر بازوبند کاپیتانی بود گفت:نه، فقط می خواستند من بازی نکنم.

 

وی همچنین تأکید کرد:نمی خواهم نامی از آن بازیکنان ببرم. بهتر است این موضوع بیش از این باز نشود چون خودشان هم بعد از بازی از کارشان شرمنده شدند. فقط فهمیدم چه کسانی دوستان واقعی من هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها