کد خبر: ۱۰۸۴۷۲
زمان انتشار: ۲۲:۰۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: «پرسپولیس با کیفیت ترین تیم لیگ برتر است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ یک مربی کاملا حرفه ای و تاثیرگزار. این تمام تعریفی است که می شود از زلاتکو کرانچار سرمربی موفق سپاهان انجام داد. با همراهی رضا چلنگر مترجم کرانچار با سرمربی سپاهان از هر دری صحبت کردیم. گزیده حرف های او را می خوانید مخصوصا که هنوز حسرت حضورش در پرسپولیس را می خورد.


* سپاهان قهرمان می شود


می توانیم از قهرمانی های مان دفاع کنیم! هنوز فولاد، تراکتور و استقلال هم از چیزی در جدول مطمئن نیستند اما چیزی که من مطمئن هستم این است که دیگر جای هیچ اشتباهی نداریم. در نیم فصل اول هم اگر دچار شکستی شدیم خیلی سریع آن را جبران کردیم اما باید این را بدانیم که رقبای ما در ادامه لیگ حتما لغزش خواهند داشت.


* باشگاه فهمید مرزبان کارهای دیگری می کرده


حرفی در این باره ندارم که بزنم! این تصمیم باشگاه بود. مرزبان به عنوان دستیار خیلی خوب بود اما او فقط دستیار من بود. شاید بیشتر از یک دستیار کار می کرد و در کارهای سازمانی که بیرون از وظایفش بود فعالیت می کرد. کسانی که فارسی می فهمند می دانستند که ماجرا چیست! باشگاه هم متوجه شد که او فراتر از فعالیتش مشغول به کار است و کارهایی می کرد که جایگاه او نبود.


* با پرسپولیس مذاکره نکردم


خب این ها محاسبات رسانه ای است و من تا الان هیچ تماسی از باشگاه پرسپولیس نداشته ام. قرارداد من با باشگاه سپاهان یک قرارداد حرفه ای است و این قرارداد به من اجازه نمی دهد که با باشگاه دیگری مذاکره کنم. الان تمام افکار من به سمت باشگاه سپاهان است تا نتایج خوبی بگیریم و طبیعی است که وقتی زمانش برسد با تیم های دیگر هم مذاکره کنم اما الان اولویت من فقط سپاهان است.


* پرسپولیس بهترین تیم لیگ!


باید بگویم که بر اساس کیفیت انفرادی بازیکنان، پرسپولیس با کیفیت ترین تیم لیگ برتر است. البته زمانی که لیگ شروع می شد دیدم که پرسپولیس، استقلال و سپاهان تقریبا در یک سطح قرار دارند اما شما ببینید پرسپولیس 7، 8 ملی پوش دارد اما ما چه؟ تنها خلعتبری بازیکن ملی پوش ما بود و جدیدا هم حاج صفی و گردان به ما پیوستند که قبلا ملی پوش بودند و شاید دوباره ملی پوش شوند. در این شرایط منطقی بود که من بیشترین شانس را به پرسپولیس بدهم اما شاید جو تیمی این تیم طوری نبود که آن ها بتوانند به موفقیت برسند. در لیگ برتر پرسپولیس خیلی موفق نبود اما در جام حذفی می بینید که گام بلندی برای قهرمانی برداشته اند. شاید در این بازی ها بتوانند فینالیست شوند؛ البته همه این ها پیش بینی های من از این تیم است.


* شرایط من و مانوئل یکی بود


من 5 ماه در پرسپولیس مربی بودم. خود من هم در یک موضوع با مانوئل در پرسپولیس هم جهت بودم و این که او هم در شرایطی به این تیم اضافه شد که من. هر دوی ما 15 روز مانده به شروع لیگ به پرسپولیس پیوستیم و این در حالی بود که برای موفقیت در یک تیم هر مربی به زمان نیاز دارد. زمان لازم است تا مربی و بازیکن هم دیگر را بشناسند و بدانند از هم چه می خواهند. البته من از بازیکنانم در پرسپولیس رضایت داشتم چون می دانستند که من چه می خواهم و دیدید که آن زمان از رده چهارم جدول پایین تر نیامدیم. البته این را می دانم که پرسپولیس از قهرمانی که در لیگ 2007 به دست آورد به این طرف همیشه تحت فشار بوده و قهرمان نشدن روی بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس همیشه فشار وارد کرده است. مشکل پرسپولیسی ها این است که فکر می کنند به لحاظ سازمانی با چند ستاره می شود قهرمان شد و این تفکر اشتباهی است.


* من آماده مذاکره هستم


هر چیزی زمانی دارد. اگر ابتکار عمل از طرف مدیران این تیم باشد و زمان آن هم زمان مناسبی باشد من آماده مذاکره با پرسپولیسی ها هستم اما این اتفاق زمانی باید بیفتد که هم زمانش باشد و هم اصول حرفه ای آن را بپذیرد.


* گواردیولا در بایرن تاثیر می گذارد


خب این تصمیم در زمان کوتاهی گرفته نشده و قطعا مذاکرات پخته ای میان او و باشگاه مونیخی انجام شده است که او این تصمیم را گرفته. من می دانم که پپ در این تیم هم تاثیر می گذارد و کارهایی که می خواهد را آن جا انجام می دهد. او می خواهد همان کاری که در بارسا کرد را در بایرن هم انجام دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها