کد خبر: ۱۰۸۳۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۹ فروردين ۱۳۹۰
مديرعامل سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها از واريز مرحله سوم يارانه‌ها از اول ارديبهشت خبر داد.
بهروز مرادي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا» با اشاره به واريز يارانه‌ها در دو مرحله قبلي به حساب تمامي افرادي كه متقاضي يارانه بودند، اظهار داشت: اين كار بر اساس برنامه تنظيم‌شده از سوي سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها انجام شده و در يك بازه زماني يارانه‌هاي نقدي به حساب سرپرستان خانوار واريز شد.

وي با بيان اينكه در سال جاري مبلغ نقدي يارانه‌ها به هيچ عنوان تغيير نخواهد كرد، عنوان داشت: مبلغ نقدي كماكان مانند سال گذشته به حساب سرپرستان خانوار واريز مي‌شود و اين در حالي است كه برخي از خانواده‌ها نيز با توجه به حمايت بيشتر از نيازمندان از دريافت مرحله سوم يارانه‌ها انصراف داده‌اند.

مرادي در پاسخ به اين پرسش كه آيا مشكل سايت www.refahi.ir ، جهت ثبت شماره حساب سرپرستان خانوار برطرف شده است، گفت: البته مشكلي نبوده كه بخواهد، برطرف شود و سايت اشاره شده كماكان بدون مشكل در خدمت افراد متقاضي دريافت يارانه است.

مديرعامل سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها اضافه كرد: واريز مرحله سوم يارانه‌ها از اول ارديبهشت انجام خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۴۲ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
با سلام
متاسفانه یک مساله مبهم علی الرغم فراگیر بودن هنوز حل نشده است. تمامی ازدواج های شهریور به بعد یک ریال یارانه دریافت نکردند. یعنی 6 ماه ! جالب اینکه از شهریور به محض ازدواج نام من و همسرم را از خانواده های پدری حذف کردند که یارانه دریافت نشود و سایت ما را تبدیل به یک خانواده کرد اما باز یارانه داده نشد . از اینجا رانده و در آن جا مانده
جالب تر اینکه هر بار از آقای مرادی سوال در این زمینه می شود ایشان موضوع را عوض می کند که جواب مناسب ندهد . می گوید
آن ها در خانواده پدری گرفته اند و اگر ثبت نامی جدید هستند حتما می گیرند ! پس چند مرحله ای که نگرفته ایم کجا می رود ؟ تازه بعید می دانم مرحله سوم هم بگیریم. سایت رفاهی نتایج بررسی شماره را اعلام نکرده است .
خواهش-درخواست و تقاضای عاجزانه ما از 598 این است که بی پرده و مستقیم جواب بخواهد . طفره رفتن آقای مرادی از پاسخ در مورد خانوارهای جامانده در همه مصاحبه ها واضح است.
این عین بی عدالتی است که 6 ماه بدون یارانه فقط بخاطر ازدواج کردن !
598 گاهی با پیگیری خبری دغدغه ای مردمی موجب رفع آن گشته است. در این مورد هم ما صدایمان به بهروز مرادی یا رئیس جمهور نمی رسد. مگر شما مطرح و پیگیری کنید .بعد پلاکارت تشکر ما از 598 را در یکی از میادین شهر ببینید. هرچند شما بی منت در خدمت مردم بوده اید.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۹ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
ببخشید میشه ایشان لطف کنند و بگویند این سرپرست خانوارهایی که از گرفتن یارانه ها جهت کمک به نیازمندان دیگر انصراف داده اند از چه قشری هستند؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها