کد خبر: ۱۰۸۲۴۷
زمان انتشار: ۲۳:۰۰     ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
تیم ملی می‌خواهد با بازیکنانی که دوست دارند باشند رو به جلو بازی کنند، بنابراین تا زمانی که من در تیم ملی باشم رحمتی دیگر شانسی برای حضور در تیم ملی را نخواهد داشت

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- اگر مهدي رحمتي براي عزيزتر شدن از تيم ملي خداحافظي كرده و توقع داشته باشد نازش بيشتر از قبل خريدار پيدا كند، بايد گفت كار اصلا آن‌طور كه او دوست دارد پيش نرفته است. چون امروز کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران آب پاکی را روی دست همه ریخت.

به گزارش گل سرمربی تیم ملی فوتبال پس از جلسه امروز (دوشنبه) با کفاشیان و تاج در پاسخ به پرسش خبرنگاری درباره خداحافظی مهدی رحمتی از تیم ملی سوال کرد، با لحنی عجیب و نسبتا تند پاسخ داد: فکر کنم پس از جلسه به این مهمی سوال‌های مهم‌تری وجود دارد که به آنها جواب دهم و از طرح چنین سوالی متاسفم. رحمتی زحمات زیادی برای ما کشیده، اما حالا که این تصمیم را گرفته است به او احترام می گذاریم. تا زمانی که من سرمربی تیم ملی ایران هستم، مهدی رحمتی در این تیم جایی نخواهد داشت.


وی که می‌خواست این موضوع را بی‌اهمیت جلوه دهد ادامه داد: تیم ملی می‌خواهد با بازیکنانی که دوست دارند باشند رو به جلو بازی کند، بنابراین تا زمانی که من در تیم ملی باشم رحمتی دیگر شانسی برای حضور در تیم ملی را نخواهد داشت.

 وی در پاسخ به این پرسش که آیا رحمتی به خاطر گل خوردن در بازی با ازبکستان به تیم ملی دعوت نمی‌شود؟ گفت: اگر بخواهیم به شایعاتی که در نشریه‌ها مطرح می‌شود توجه کنیم نمی‌توانیم به زندگی‌مان ادامه دهیم. وقتی در فضای حرفه‌ای هستیم، باید تصمیم‌های حرفه‌ای هم بگیریم که سرشار از عقلانیت و منطق باشد و به شایعه‌ها توجه نکنید. باز هم تاکید می‌کنم که انگیزه و اهداف بازیکنان مربوط به خودشان است و معتقدم به تصمیم بازیکنانی که به دلایل شخصی کاری می‌کنند احترام گذاشت. این شخص می‌خواهد رحمتی باشد یا هر کس دیگری. من به عنوان سرمربی تیم ملی معتقدم که باید رو به جلو حرکت کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۲ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
اي ول كيروش
تيم ملي جايه اين تازه به دوران رسيده هايه جو گير نيست
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها