کد خبر: ۱۰۸۱۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
در این مدت بار‌ها و بار‌ها از تیم‌های مختلف با من تماس گرفته‌اند که جدی‌ترین‌ تماس‌ها از تیم ملوان بوده و آقای درودگر.

سایت گل- مصاحبه سایت گل با زینب امیرکمالی بانوی ثروتمندی که قصد خرید باشگاه نساجی را داشت یکی از پرخواننده‌ترین مطالب ورزشی یک ماه گذشته ماست. مصاحبه‌ای که البته خانم امیرکمالی از آن راضی نبود، چرا که عقیده داشت چهره متفاوتی از وی در این گفت‌و‌گو ارائه شده است...

امیرکمالی می‌گوید: من متاسفم از جوی که در فوتبال ایران هست. من حرف‌های بدی را درباره خودم شنیدم. هتاکی و کلمات زشت. خانواده من خیلی آزار دیدند از این جو. پدرم به خصوص خیلی بابت این مصاحبه از من انتقاد کرد...

وقتی از خانم امیرکمالی درباره چرایی دلخوری‌اش می‌پرسیم جواب می‌دهد: شما نوشته بودید من مانکن هستم در حالی که من کار مدلینگ و طراحی لباس می‌کنم و خودم مدل حرفه‌ای نیستم. البته عکس‌هایی از من چاپ شده ولی این‌طور نبوده که من مدل حرفه‌ای باشم.

او درباره حضور اين چند وقته‌اش در فوتبال می‌گوید: در این مدت بار‌ها و بار‌ها از تیم‌های مختلف با من تماس گرفته‌اند که جدی‌ترین‌ تماس‌ها از تیم ملوان بوده و آقای درودگر. اما با هیچ جایی به توافق نرسیدم.

او ادامه می‌دهد: مرکزی در استان مازندران هست که یک خانم آمریکایی آن را تاسیس کرده. با این نیت که نسل اسب ایرانی اصلاح شود. من با توجه به هدف عالیه این کار قصد دارم سرمایه‌ام را وقف این کار کنم.

او با این گزاره موافق است که سرمایه‌گذاری در فضای فعلی فوتبال ایران به معنای تامین دستمزد بازیکنان است و هیچ آتیه دیگری ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها