کد خبر: ۱۰۸۱۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
نیلسون:
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست دارم مقابل استقلال دروازه‌ام بسته باشد.

کوریا نیلسون در آستانه دربی هفتاد و ششم در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس شرکت کرد که مصاحبه آن را در زیر می‌خوانید:

فارس: ابتدا نظرت را درباره شرایط حال حاضر پرسپولیس بگو؟

خوشبختانه از آن شرایط بد و عجیب نیم‌فصل اول خارج شدیم در نیم‌فصل دوم در ساختار دفاعی و هجومی تغییرات زیادی در پرسپولیس دیده شد و انگار اصلاً تیم دیگر شده‌ایم. من در همان نیم‌فصل اول بارها اعلام کرده‌ام که ما بازیکنانی ملی‌پوش و بسیار خوب داریم اما متأسفانه دلیلش را نمی‌دانستم که چرا به نتیجه دلخواه نمی‌رسیدیم.

فارس: اما حالا همه چیز تغییر کرده است؟

بله، در چند بازی گذشته بالای 10 بار دروازه‌ حریفان را باز کردیم و به سختی دروازه‌ ما باز شده این نشان می دهد که من، بازیکنان مدافع تیم را شناخته‌ام و آنها هم من را می‌شناسند. دوست ندارم به عقب برگردم و یک پله پایین‌تر بروم به همین دلیل درباره گذشته از من سؤالی نکنید.

فارس: دربی هفتاد و ششم را چگونه می‌بینی؟

این بازی مثل دربی‌های همه جای دنیا حساس است و من نظرم با بازی‌های دیگر مثل داماش، ملوان و تیم‌های دیگر خیلی فرق دارد اما فقط 3 امتیاز دارد و اگر بخواهیم این 3 امتیاز حساس را بگیریم قطعاً باید دو سه برابر تلاش کنیم چون حریف آبی‌پوش ما الان وضعیت خوبی دارد.

فارس: می‌دانید هواداران پرسپولیس خیلی دوستت دارند.

بله، من هم آنها را دوست دارم. مطمئن باشید فریادهای نیلسون را در هر جای ایران می‌روم متوجه می‌شوم و کمتر هم بعضی از کلمات ایرانی را یاد گرفتم اما تشویق هواداران کار من را با وجودی که خیلی خوشحالم سخت‌تر می‌کند. نتیجه کار و تلاشم را در ایران را می بینم و باید همین طور تا موقعی که با پرسپولیس قرارداد دارم کارم را ادامه دهم. من باید پایم را روی زمین سفت و محکم فشار دهم و خیال نکنم که من را همه دوست دارند و کار برایم تمام شده است دوست ندارم خودم را بگیرم و به همین دلیل باید همین روند را ادامه بدهم که همیشه هواداران دوستم داشته باشند.

فارس: از مهاجمان استقلال شناخت داری؟

بله، من یک بازی مقابل آنها بازی کردم و بازی‌های استقلال را چون در صدر جدول هستند از تلویزیون دنبال می‌کنم.

فارس: خبر داری مجیدی هم به استقلال بازگشته؟

بله، فرهاد مجیدی فوتبالیستی است که با کلاس بازی می‌کند و فوتبالش کیفیت بالایی دارد اما ما هم ستاره‌هایی داریم که در فوتبال ایران توپ می‌زنند، در خط دفاع و خط حمله و هر کدام خطر خاص خودشان را دارند.

فارس: قول می‌دهی از استقلالی‌ها گل نخوری؟

سؤال جالبی است من قول می‌دهم یکی از بهترین عملکردهایم را با تمام توانم مقابل استقلال به نمایش بگذارم و مثل همیشه سعی کنم دروازه من بسته باشد این یعنی اینکه من موفق بوده‌ام. همیشه دوست دارم در هر بازی وقتی در حال ترک زمین هستم توپ وارد دروازه‌ام نشده باشد که امیدوارم در بازی برابر استقلال هم این اتفاق بیفتد چون دوست دارم پرسپولیس سربلند باشد.

فارس: خیلی‌ها دوست دارند قراردادت را با پرسپولیس تمدید کنی نظرت چیست؟

هواداران همیشه به من لطف دارند و من روزهای خوبی را در ایران داشتم اما درباره تمدید قراردادم باید بیشتر با باشگاه صحبت کنم ولی الان وقت این حرف‌ها نیست چون ما بازی‌های لیگ برتر و مراحل حساس جام حذفی را داریم برای صحبت درباره تمدید قرارداد وقت هست این موضوع بستگی به نظر باشگاه دارد و باید ببینیم اصلاً من را می‌خواهند یا خیر.

فارس: نتیجه دربی را پیش‌بینی می‌کنی؟

این کار حرفه‌ای نیست که من بخواهم انجام بدهم اما انگیزه‌ای که در بچه‌ها می‌بینم برد می‌خواهند. من مطمئنم پرسپولیس یک روز متفاوت را خواهد داشت و فقط امیدوارم که کاپیتان کریمی و مهدوی‌کیا نیز روز جمعه برای ما به میدان بیایند چون کارهای کاپیتان کریمی در زمین بازی واقعاً عجیب و بسیار زیبا است و هنوز کیفیت بازی در فوتبال اروپا در پاهای او دیده می‌شود اگر با تمام قوا به مصاف استقلال برویم من به این بازی امیدوارم اما بازهم می‌گویم نتیجه این دربی‌های حساس در روز بازی و زمان بازی مشخص می‌شود و نمی‌شود از قبل آن را پیش‌بینی کرد امیدوارم یک دربی خوب با یک نتیجه خوب برای من باشد تا هواداران خوشحال و شاد شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها