کد خبر: ۱۰۷۹۴۱
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
حقیقی:
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است دربی 76 جنگ هافبک‌های دو تیم است.

رضا حقیقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، درباره شرایط پرسپولیس در آستانه دیدار روز جمعه با استقلال و اینکه اولین دربی‌اش را تجربه می‌کند، صحبت کرد.

تسنیم: پرسپولیس به سختی از سد داماش گذاشت...

خدارا شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. برخلاف خیلی ها که می‌گویند نمایش خوبی نداشتیم، معتقدم برابر داماش نتیجه‌گرا بازی کردیم و از مسابقه‌ای که گره خورده بود سه امتیاز را گرفتیم.

تسنیم: 2 اخطاره بودن چند بازیکن پرسپولیس چقدر روی عملکرد تیم تاثیر منفی داشت؟

ناخودآگاه تاثیر داشت، اما این دلیل نشد که به فکر بردن و گرفتن سه امتیاز نباشیم. دیدید که بازی را بردیم بدون اینکه محرومی برای دربی داشته باشیم.

تسنیم: خیلی‌ها اعتقاد دارند دربی جنگ هافبک‌های دو تیم است، درست است؟ 

چیزی که مشخص است، این است که هر دو تیم هافبک‌های خوبی در اختیار دارند. خط هافبک تیم ما با اضافه شدن کریمی بسیار قدرتمندتر می‌شود. من هم فکر می‌کنم جنگ اصلی بین هافبک‌ها باشد.

تسنیم: این بازی اولین تجربه تو در دربی است...

بله، خیلی دوست داشتم روزی در دربی باشم و حالا می‌خواهم با صددرصد توانم مقابل استقلال بازی کنم. سعی می‌کنم بهترین بازی‌ام را به نمایش بگذارم. امیدوارم با برد در دربی به هوادارانمان هدیه ناقابلی بدهیم.

تسنیم: برخی می‌گویند برخلاف اینکه در کارهای دفاعی نمایش خوبی داری در فاز هجومی زیاد درگیر نیستی، چرا؟

اگر منظورتان از فاز هجومی گل زدن است که با توجه به تاکتیک‌های آقای گل‌محمدی وظیفه من گلزنی نیست. فکر می‌کنم توانستم وظایفی  که سرمربی از من خواسته را به خوبی اجرا کنم. وقتی در 6 بازی گل‌های زیادی زدیم یعنی این که نیازی نبوده که من گلزنی کنم و به نوعی بار گلزنی از روی دوش من برداشته شده است.

تسنیم: با این وضعیت پرسپولیس می‌تواند در لیگ هم جزو مدعیان باشد؟

متاسفانه در لیگ کمی عقب افتادیم اما با برد در دربی می‌توانیم شرایط را کاملا تغییر دهیم و به بالای جدول برسیم. بیشتر تمرکزمان را روی جام حذفی گذاشتیم تا با کسب یک جام ناکامی این چند وقت اخیر را جبران کنیم.

تسنیم: و تیم ملی؟

زمانی که در فجر بودم کی‌روش به بازی من اعتقاد داشت ولی بدشانسی و مصدومیت باعث شد زیاد در تیم ملی حضور نداشته باشم و به اردوها دعوت نشوم، اما حالا می‌خواهم از پرسپولیس به ترکیب ثابت تیم ملی برسم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها