کد خبر: ۱۰۷۹۳۴
زمان انتشار: ۱۸:۲۹     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
خبرنگار پیشکسوتی که با برخورد نامناسب دروازه‌بان استقلال روبه‌رو شده بود، از این بازیکن به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در جریان تمرین امروز تیم استقلال برخورد نامناسب مهدی رحمتی دروازه‌بان آبی‌پوشان با "محمود نظر" از خبرنگاران پیشکسوت استقلال‌نویس، حرف و حدیث‌های زیادی را در بین اهالی رسانه ایجاد کرد. انتقادی که در این زمینه به دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال وارد است این است که حفظ حرمت پیشکسوتان فوتبال و رسانه یکی از جنبه‌های موفقیت هر ورزشکاری است و یک قهرمان بدون این روحیه به جایی نخواهد رسید.

"محمود نظر" خبرنگار قدیمی فوتبال است که به گفته خودش 24 سال است در مطبوعات قلم می‌زند و حداقل 15 سال از این زمان را برای استقلالی‌ها مطلب نوشته است. این خبرنگار باسابقه در گفت‌وگو با ایسنا درباره این اتفاق گفت: بعد از 24 سالی که در مطبوعات هستم بیش از این یک فوتبالیست انتظار ندارم. من پس از پایان تمرین به نزد رحمتی رفتم تا از او درباره خبر خداحافظی‌اش از تیم ملی بپرسم. او در حالی که همین طور راه می‌رفت به من گفت که مصاحبه نمی‌کنم.

وی افزود: سپس به او گفتم که اگر هم مصاحبه نمی‌خواهی بکنی کمی درباره این خبر توضیح بده تا روی سایت باشگاه منتشر کنیم اما او بدون توجه به حرف من به راه خود ادامه داد و با لحن تندی به من بی‌احترامی کرد.

نظر در پایان گفت: با بازیکنانی نظیر مهدی رحمتی یک کلام دارم و آن این است که چقدر خوب است که حرمت‌ها را نگه دارند و اگر هم نمی‌خواهند مصاحبه کنند آرام و با مهربانی و با رعایت احترام این را بگویند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها