کد خبر: ۱۰۷۸۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
رافت:
مهاجم پیشین پرسپولیس می‌گوید که دربی روز جمعه با نتیجه تساوی خاتمه خواهد یافت.

پایان رافت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، در مورد دیدار روز جمعه پرسپولیس و استقلال گفت: پرسپولیس پس از تغییر سرمربی، نتایج بسیار خوبی کسب کرده و می‌تواند در دربی هم همین شرایط را داشته باشد.کسب سه امتیاز مقابل داماش هم باعث شده تیم از لحاظ روحی و روانی در بهترین حالت خود باشد.

وی ادامه داد: دربی حساسیت‌های خودش را دارد و به نظر من حساسیت آن 10 برابر بازی های معمولی است. شما در این بازی باید در مشکل ترین لحظات بهترین تصمیم را بگیرید و در کنار آن بهترین عملکرد را به نمایش بگذارید.

رافت افزود: از نظر عددی این بازی هم سه امتیاز دارد اما از نظر روحی و روانی با بقیه مسابقات لیگ کاملا متفاوت است، ضمن اینکه برد در این بازی هم برای مربیان و هم مدیران 2 تیم مانند گارانتی می‌ماند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در مورد دربی معروف سال 78 و حرف و حدیث‌هایی که مبنی بر سفارشی بودن نتیجه تساوی بدون گل، مطرح شده، گفت: اصلا نمی‌توانم قبول کنم آن نتیجه تبانی و سفارشی بوده است. قبل از اینکه 9 نفره شویم من به استقلال گل زدم که قبول نشد؛ یعنی آن گل هم تبانی بود؟! فکر می‌کنم به خاطر حساسیت‌های بالا این صحبت‌ها مطرح می‌شود.

رافت درباره دربی سال 79 و درگیری‌های معروف آن بازی، عنوان کرد: آن دربی از نظر فنی یکی از بهترین دربی‌های چند سال اخیر بود و 16،17 بازیکن ملی پوش در ترکیب 2 تیم حاضر بودند اما استرس و حساسیت باعث بازی به جنجال و درگیری کشیده شود. در کل فوتبال ورزش خشن و سختی است و درگیری در آن اجتناب ناپدیر است.

وی ادامه داد: اکنون شرایط فرق کرده و به خاطر فرهنگ سازی‌هایی که صورت گرفته کمی از حساسیت این بازی کاسته شده و دیگر شاهد آن درگیری‌ها و حتی کری‌ها هم نیستیم.

رافت در پاسخ به این سوال که " در دربی مسائل روحی مهمتر است یا فنی"، گفت: فکر می‌کنم در این مسابقه مسائل روحی و روانی تاثیر بیشتری در پیروزی یک تیم دارد، اما تیمی می‌تواند برنده باشد که در زمین آرامش بیشتری داشته باشد.

رافت در مورد پیش بینی‌اش از نتیجه دربی76 به تسنیم گفت: در این مسابقه موقعیت‌های زیادی به وجود نمی‌آید و هر تیمی که خونسردتر باشد برنده مسابقه است، اما باتوجه شرایط 2 تیم، فکر می‌کنم بازی مساوی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها