کد خبر: ۱۰۷۶۳۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۳۰ دی ۱۳۹۱
قائم مقام سابق باشگاه پرسپولیس گفت: از اول هم معلوم بود استعفای رویانیان یک نمایش است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، سردار جمشید زارع درباره رفت و آمد محمد رویانیان اظهار داشت: این استعفا اتفاق میمون و مبارکی برای پرسپولیس بود اما می دانستم صوری است. رویانیان به درد فوتبال نمی خورد و کارهای نسنجیده خود و مصاحبه های متعدد عوام فریبی می کند. ادامه این روند به نفع پرسپولیس نیست و رفتن رویانیان می توانست برای پرسپولیس مفید باشد.

 

وی در ادامه افزود: پرسپولیس یک مدیر کاربلد فوتبالی مثل فتح الله زاده می خواهد. فوتبال پیچیدگی های خاصی دارد و در پرسپولیس کسی باید مدیریت کند فهم فوتبال داشته باشد و از پیچیدگی های این رشته با خبر باشد.

 

قائم مقام سابق پرسپولیس همچنین عنوان کرد: این آقا مربی که جزو 50 مربی برتر جهان بود را به پرسپولیس آورد اما کاری کرد که او حالا پانصدم هم نباشد. ژوزه را با اقدامات نسنجیده سوزاند. کارنامه یک مدیر چیست؟ نتایج تیمش است دیگر. اگر رویانیان خوب کار کرده است پس چرا تیمش در پایین جدول است؟

 

زارع درباره استعفای رویانیان تصریح کرد: از اول هم معلوم بود این استعفا یک نمایش است. معلوم بود با این استعفا موافقت نمی شود. او فقط می خواست با این استعفا مظلوم نمایی کند و از وزارت ورزش امتیازاتی مثل پول و ... بگیرد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اسماعیل خلج
UNITED STATES
۱۲:۴۷ - ۳۰ دی ۱۳۹۱
۰
۰
اقای زارع نکنه تو به درد پرسپولیس میخوری مواظب حرف زدنت باش
...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها