کد خبر: ۱۰۷۶۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۳۰ دی ۱۳۹۱
کارلوس کی روش درخواست کرده بازیکنان تیم ملی در بین بازی‌های لیگ در اختیارش باشند
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - بدون هیچ مقدمه ای این چند جمله را به تقل از علی کفاشیان بخوانید ، این بخش مهمی از مصاحبه اوست در برنامه امروز ورزش و مردم:

 دو روز قبل با کی‌روش صحبت کردم و او می‌گفت که تیم ملی فرصتی کمی برای آماده شدن دارد و حداکثر زمان را می‌خواست. اما من گفتم که بعضی تیم‌های ملی اروپایی زمان کمتری دارند اما او قبول نداشت و معتقد بود ساختار فوتبال ایران متفاوت است و کشورهایی مثل لبنان را مثال زد. او حتی درخواست کرد تا بازیکنان تیم ملی در بین بازی‌های لیگ در اختیارش باشند. ما هم این موضوع را در جلسه هفته آینده با سازمان لیگ در میان خواهیم گذاشت تا این فضا را به تیم ملی بدهیم.

بله کارلوس کی روش برای تیم ملی و البته باشگاهها برنامه دارد. نقشه او در اختیار داشتن بازیکنان ملی در روزهای بین مسابقات باشگاهی است. بازیکنانی که همین حالا هم کوفته و خسته مسابقات فشرده لیگ ایران هستند که هر 5 روز یکبار برگزار می شود و البته همین مسئله از دلایل مهم افت کیفی مسابقاتی است که کی روش از کیفیت شان ناراضی است و تصور می کند با زیرنظر گرفتن بازیکنان در جلسات تمرینی اوضاع را بهتر خواهد کرد.

این که فضای ذهنی کی روش عملیاتی بشود یا نه  هنوز مشخص نیست . اما طرح این مسئله بی شک جنجال جدیدی در فوتبال ایران به پا خواهد کرد ؛ جنجالی که فحوای آن مقابله با خواست های حداکثری کارلوس کی روش است...


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها