کد خبر: ۱۰۷۵۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
معاون هماهنگ كننده سپاه بيت المقدس كردستان خبر داد که يك تن از تروريست هاي تحت تعقیب ترورهای اخیر کردستان در حالی روز روز دوشنبه در اطراف سنندج مركز استان كردستان به هلاکت رسیده است که از مسوولان ارشد گروهك تروريستي سلفي است كه باوجود ناتواني در خواندن قرآن ، حكم شرعي مي داد.

به گزارش زاهدان پرس، این تروریست که سيروان مومني نام دارد از تروريست هاي تحت تعقيب بود كه بامداد دوشنبه در اطراف روستاي 'تجره ' از توابع شهر سنندج به هلاكت رسيد.
بر اساس اظهارات  معاون هماهنگ كننده سپاه بيت المقدس كردستان بررسي ها نشان مي دهد كه سيروان مومني فاقد توانايي قرائت قرآن بوده ولي به راحتي به عنوان مسئول گروهك حكم شرعي براي ترور افراد صادر مي كرده است .

این در حالیست که بسیاری از اعضای گروه جنداشیطان نیز فاقد سواد خواندن و نوشتن می باشند و بالاترین فرد این گروه یعنی عبدالمالک ملعون مدرک دیپلم داشته است.

به عنوان نمونه یکی از عوامل انتحاری مسجد جامع زاهدان که به شهادت و زخمی شدن ده ها تن از نمازگزان منجر شد ؛نگاهی به تحصیلات وی نشان می دهد که نامبرده به سختی دوران تحصیلات راهنمایی خود را گذرانده و با معدل 13 از این مقطع وارد مقطع متوسطه می شود.

این عامل انتحاری در سال اول متوسطه از 33 واحد اخذ شده تنها 5 واحد را میگذراند و در این میان نمرات قرآن و عربی وی بسیار تامل برانگیز می باشد.

این عضور گروهک جندالشیطان در سال اول متوسطه از درس قران نمره 2 و از درس عربی هم نمره 2 گرفته است.

گفتنی است، کارشناسان امنیتی معتقدند کم سوادی، سطحی نگری، تعصب کورکورانه ، و داشتن سوابق شرارت از مهمترین ویژگی های اعضای گروهای تروریستی سلفی می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها