کد خبر: ۱۰۷۴۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۹ دی ۱۳۹۱
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه مشترک دولت و مجلس که قرار بود در روز سه‌شنبه برگزار شود،به طور موقت به تعویق افتاد.

به گزارش 598، حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با اشاره به منتفی شدن جلسه مشترک دولت و مجلس که قرار بود در روز سه‌شنبه هفته آینده برگزار شود، گفت: تا این لحظه هیچگونه هماهنگی از سوی معاونت پارلمانی رئیس جمهور با هیئت رئیسه مجلس برای برگزاری این جلسه مشترک نشده است.

وی در همین زمینه ادامه داد: معاونت پارلمانی رئیس جمهور در هفته گذشته نامه‌ای را از طریق خبرگزاری‌ها مبنی بر دعوت از نمایندگان برای شرکت در یک جلسه مشترک، منتشر کرده بود که هماهنگی‌های لازم با هیئت رئیسه تاکنون انجام نشده و این نامه فقط رسانه‌ای شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح‌کرد: با توجه به سفر رئیس مجلس به سودان در هفته آینده جهت شرکت در اجلاس بین‌المجالس کشورهای اسلامی، این جلسه منتفی بوده و پس از هماهنگی‌‌های لازم با هیئت رئیسه به زمان دیگری موکول می‌شود.

سبحانی‌نیا تأکیدکرد: اگر قرار بر برگزاری جلسه مشترکی بین دولت و مجلس برگزار باشد، این جلسه باید با دعوت مجلس بوده و در قوه مقننه انجام شود، زیرا بسیاری از نمایندگان از ترک جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس از سوی رئیس جمهور ناراحت شده و خواهان پاسخگویی از سوی احمدی‌نژاد به سؤالاتشان بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها