کد خبر: ۱۰۷۴۲۸
زمان انتشار: ۰۲:۰۸     ۲۹ دی ۱۳۹۱
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری جوان معتاد به شیشه که به انگیزه سرقت 200 هزار تومان مادربزرگش را با روسری خفه کرده بود در کلانشهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، قنبر مداحی  اظهار کرد: برابر گزارش کلانتری 24 کلانشهر تبریز جسد فردی به هویت «ج  -ث » در منزل خود کشف شد که با حضور بازپرس ویژه قتل و رئیس اداره مبارزه با جرایم جنایی و عوامل بررسی صحنه جرم، مستندسازی صحنه جرم انجام و جسد برای تعیین علت فوت به پزشک قانونی منتقل می‌شود.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات مقدماتی و بررسی‌های لازم مشخص شد که مقتوله را با روسری خفه و پس از قتل، طلا و جواهرات و تعدادی از اقلام خانه را به سرقت برده‌اند.

وی بیان کرد: با انجام تحقیقات از اهالی محل، همسایه‌ها و اولیاء دم مشخص شد، نوه دختری مقتول به هویت « ف -الف» بعد از 13 سال اختلاف خانوادگی با بستگان مادری‌اش، در دو هفته اخیر به منزل مقتول تردد داشته است.

مداحی ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها معلوم شد، نامبرده دو خط تلفن همراه خود را خاموش کرده و در تماس از طریق تلفن همگانی جویای حال مادربزرگش است که پس از پیگیری مشخص شد به مشهد متواری شده است و اعتیاد به مواد مخدر از نوع شیشه دارد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت: با کنترل و بررسی‌های نامحسوس، مشخص شد که وی از طریق یک شرکت مسافربری بلیط تهیه کرده و قصد بازگشت به تبریز را دارد که با انجام هماهنگی‌های لازم دو اکیپ از اداره جنایی این پلیس در ترمینال تبریز مستقر و نامبرده را در داخل اتوبوس دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در اعترافات خود به قتل مادربزرگش، از طریق خفه کردن با روسری و سرقت اموال وی اعتراف و انگیزه خود از این اقدام را اعتیاد به مواد مخدر از نوع شیشه و نیاز مالی برای تهیه آن اعلام کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها