کد خبر: ۱۰۷۴۱۱
زمان انتشار: ۲۳:۱۹     ۲۸ دی ۱۳۹۱
کارلوس کی روش نام دروازه بان دورگه ایرانی- آلمانی را در فهرست خود قرار داده است.

به گزارش نامه، از مدت ها قبل بحث احتمال حضور دانیال داوری دروازه بان اول تیم دسته دومی اینتراخت برانشویگ آلمان در تیم ملی ایران مطرح بود.

کارلوس کی روش که عملکرد این دروازه بان موفق را زیر نظر داشت با حضور وی در تیم ملی موافقت کرده و نام وی برای حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت های آسیا به AFC اعلام شده است.

مسئولان فدراسیون فوتبال قصد نداشتند این خبر فعلا رسانه ای شود اما این خبر لو رفت و در روزنامه های داخلی منتشر شد.

تیم داوری صدرنشین بوندس لیگای دو بوده و شانس زیادی برای صعود به بوندس لیگای یک دارد.

این تیم با درخشش داوری، صاحب کمترین گل خورده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امین میلووو
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۵:۱۵ - ۲۹ دی ۱۳۹۱
۰
۰
آقای کیروش! آیا میدانی که هر گردی گردو نیست؟ پس قرار نیست که هر دو رگه ای رو به تیم ملی دعوت کنی! تیم ملی جای بازیکنانی است که واقعا عرق ملی داشته باشه، نه هر بازیکنی که در خارج بازی کند و...
قبلا لژیونرهای ایرانی که در لیگهای دسته دو اروپا و لیگهای عربی بازی میکردند رو اصلا به تیم ملی دعوت نمیکردند! ولی الان شما آنقدر تیم ملی رو بی ارزش کردید که هر دو رگه ای حتی در یک تیم دسته ۷ اروپا هم بازی میکند رو با کلی خواهش و تمنا به تیم ایران می آورید! فکر کنم که اگر یک دو رگه ای در لیگ افغانستان پیدا کنی، حتما به تیم ملی دعوتش میکنی!!!
آقای کیروش! بازیکنانی که در لیگ برتر ایران بازی میکنند، بعد از لژیونرهای ایرانی در لیگهای معتبر اروپا از جمله لالیگا، بوندسلیگا،برتر جزیره،سری آ و لوشامپیونه ، در رده دوم قرار دارند. پس لطفا آبروی تیم ملی ما رو نبرید! جدا از قوچان نژاد و دوژاگه دیگر هر دو رگه ای رو به تیم ملی دعوت کنی آبروی ایران رو میبری!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها