کد خبر: ۱۰۶۹۹۰
زمان انتشار: ۲۲:۵۲     ۲۶ دی ۱۳۹۱
در حالی که در سالهای اخیر دربی های کم تنش برگزار شده این بار اما درگیری ها پیش از برگزاری دربی آغاز شده است.
به گزارش نامه، بحث استعفای محمد رویانیان از پرسپولیس مهم ترین سوژه امروز فوتبال بود و هنوز هم به طور شفاف مشخص نشده که داستان از چه قرار بوده است.

رویانیان از استعفا گفت اما نه مسئولان وزارت ورزش و نه اعضای هیئت مدیره پرسپولیس نامه استعفا را رویت نکرده اند و معاون دفتر رئیس جمهور نیز تاکید کرد که وی در پرسپولیس خواهد ماند و فقط از ستاد سوخت کنار می رود.

این خبر تنها به رفتن یا ماندن رویانیان محدود نشد و بهانه ای بود برای درگیری استقلالی ها و پرسپولیسی ها آنهم در آستانه دربی بزرگ پایتخت.

امیر قلعه نویی پس از اطلاع از استعفای رویانیان گفت: مدیر پرسپولیس در زمان  مدیریتش چه در فوتبال و چه در جای دیگر زحمت کشیده است. ما باید آدم‌های اهل فن را بیاوریم که بسیاری به این حرف من معترض هستند. رویانیان زحمت کشیده و حالا که رفته از او تشکر می‌کنم. وی یکی از بهترین مدیران پرسپولیس بود.

کنایه سرمربی استقلال به حضور اهل فن در فوتبال باعث شد تا شیرینی سرپرست باشگاه پرسپولیس واکنش نشان دهد: دوستان اینقدر زود خوشحالی خود را بابت رفتن یا نرفتن سردار رویانیان بروز ندهند. بیشتر به اتفاقات و حاشیه‌های تیم خود بپردازند چون پرسپولیس بر خلاف استقلال به این راحتی‌ها وارد حاشیه نخواهد شد. بهتر است قلعه‌نویی که اتفاقا خیلی هم اهل فن است و همه این موضوع را می‌دانند بیشتر به مشکلات حاشیه‌ای استقلال از قبیل بازوبند کاپیتانی، دعوای بازوبند و قهر بودن بزرگان این تیم با یکدیگر بپردازد و آن‌ها را حل و فصل کند و بگذارند پرسپولیسی‌ها در مورد مسائل پرسپولیس اظهار نظر کنند.

همانطور که پیش بینی می شد صحبت های شیرینی خیلی زود از سوی استقلالی ها پاسخ داده شد و مدیر روابط عمومی این باشگاه اظهار داشت: می‌خواهم از شیرینی بپرسم شما دارید می‌آیید یا دارید می‌روید؟ تکلیف‌تان با خودتان مشخص نیست. ما اصلا نمی‌دانیم قصه چیست. ایشان یا با صحبت قلعه‌نویی که گفته است رویانیان بهترین مدیر تاریخ این باشگاه است مشکل دارد و مدیر خودشان را قبول ندارد یا اینکه اصلا معنی مصاحبه قلعه‌نویی را متوجه نشده است.

بی شک تداوم این مصاحبه ها تا پیش از دربی می تواند دلیلی باشد بر جنجالی شدن دربی پس از مدت ها و بهتر است مسئولان دو تیم در آستانه این بازی مهم، دست از مصاحبه علیه یکدیگر بردارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها