کد خبر: ۱۰۶۷۴۶
زمان انتشار: ۱۶:۴۴     ۲۵ دی ۱۳۹۱
سرپرست باشگاه صبای قم گفت: از اینکه تعداد بیشتری هوادار پرسپولیس در ورزرشگاه بود ناراحت شدم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، محمدرضا کشوری‌فرد در خصوص تساوی صبا مقابل پرسپولیس عنوان کرد: «بازی خوبی انجام دادیم و به نظرم نتیجه تساوی عادلانه بود.»

 

وی در خصوص اینکه بسیاری از تیم‌ها به زمین یادگار امام قم ایراد می‌گیرند خاطرنشان کرد: «زمین از گذشته خیلی بهتر شده است، آن را ترمیم کردیم. شهرهای دیگر از ورزشگاه یادگار امام بدتر هستند.»

 

سرپرست باشگاه صبا درمورد اتفاقاتی که شب قبل از بازی در جلوی هتل محل اقامت پرسپولیس رخ داده بود یادآور شد: «تماشاگران وابسته به صبا نبودند، لیدر صبا هم نبودند. دلیلی ندارد این کار را باشگاه صبا انجام دهد. یحیی گل محمدی کار خود را در صبا انجام داده و با توافق طرفین از تیم جدا شد.»

 

وی افزود: «تماشاگران پرسپولیس در جلوی هتل ازدحام کرده بودند. پرسپولیسی‌ها تصمیم گرفتند در هتل ما اسکان یابند و گفتند اینگونه راحت‌تریم. هواداران پرسپولیس اجازه نمی‌دادند شخص دیگری روبروی هتل قرار بگیرد.»

 

کشوری‌فرد درباره فحاشی‌هایی که به گل‌محمدی صورت گرفته، تصریح کرد: «گل‌محمدی برای تیم زحمت کشیده، خودش تیم را بسته است. به هرحال در همه شهرها اقداماتی از سوی برخی تماشاگران صورت می‌گیرد. ما اقدامات لازم را برای پیشگیری از این موضوع کرده بودیم.»

 

سرپرست باشگاه صبا درخصوص حضور بیشتر هواداران پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تصریح کرد: وقتی که تماشاگر وارد ورزشگاه می‌شود نمی‌دانیم او پرسپولیسی یا هوادار صبا است. پرسپولیسی‌ها حتی پشت نیمکت صبا هم نشسته بودند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا از حضور بیشتر آنها معترض بود،‌گفت: «طبیعتاً از این امر ناراحت بودم. پشت نیمکت ما پرسپولیسی‌هایی نشسته بودند که دائم داد و فریاد می‌کردند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها