کد خبر: ۱۰۶۱۲۵
زمان انتشار: ۰۱:۱۰     ۲۱ دی ۱۳۹۱
نقره داغ خاطیان رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد/
پس از اتفاقات ناخوشایند دیدار پایانی رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد ایران و درگیری سرمربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار با رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی، کمیته انضباطی فدراسیون کشتی پس از چند روز معطلی سرانجام نظر خود درباره اتفاقات دیدار فینال و رده بندی را اعلام کرد.

به گزارش رجانیوز،برخلاف پیش بینی برخی منتقدان مبنی بر احتمال مماشات کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با خاطیان دیدارهای پایانی لیگ برتر کشنی آزاد ایران، عصر امروز کمیته انضباطی این فدراسیون تصمیم نهایی خود درباره اتفاقات لیگ کشنی را در غالب رای انضباطی صادر کرد تا خاطیان رقابت های لیگ برتر کشتی با محرومیتی سنگین مواجه شوند. 

بر اساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، خلاصه رای این کمیته پیرامون فینال لیگ برتر کشتی آزاد به شرح زیر است:
 
1 – غلامرضا محمدی را به لحاظ رفتارهای غیر ورزشی و غیر اصولی از قبیل فحاشی، تهدید، ایراد ضرب نسبت به آقای بهمن طالبی رئیس کمیته داوران و عدم تمکین به تصمیمات داوران مسابقه به یکسال محرومیت از فعالیت در لیگ تحت عنوان سرپرست، سرمربی، مربی و کلیه مسئولیت ها و مبلغ یکصد میلیون ریال معادل ده میلیون تومان جریمه نقدی در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می‌کند.
 
2- سرپرست باشگاه داماش صدرای بابل را به لحاظ عدم حضور بروی سکو و ترک سالن مسابقات را به مبلغ 30 میلیون ریال در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می‌کند.
 
3- سرپرست باشگاه پرسپولیس جویبار را به لحاظ عدم حضور بروی سکو و ترک سالن مسابقات را به مبلغ 30 میلیون ریال در حق سازمان لیگ فدراسیون کشتی محکوم و صادر می‌کند.
 
4– باشگاه پرسپولیس را به لحاظ تخریب اموال سالن دوازده نفری آزادی از ناحیه هواداران آن تیم به پرداخت خسارت به مبلغ 40 ریال در حق ورزشگاه آزادی محکوم و صادر می‌کند.
 
5- تیم داوران در اوزان 74 و 96 کیلوگرم کشتی بین تیم های پرسپولیس جویبار و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار را به لحاظ عدم توجه به نظم مسابقات و ضعف در اداره کردن مسابقه به پنج جلسه محرومیت از داوری در کلیه رقابتهای داخلی محکوم شد.
 
ضمنا رای صادره قطعی و لازم الاجراء است.
 
گفتنی است روز گذشته رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی در مصاحبه ای اعلام کرد فیلم داوری مسابقه فینال برای رئیس فدراسیونن جهانی کشتی ارسال شد که مارتینتی با تائید قضاوت داوران این مسابقه تصمیم آنها را تائید کرده بود اما با این حال داوران این مسابقه از سوی کمیته انضباطی با محرومیتی سنگین رو به رو شدند که قطعا رئیس این کمیته به رای صادره معترض خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها