به گزارش 598 به نقل از روابطعمومي بانك گردشگري، در مراسم شروع فعاليت اين شعبه كه با
حضور مديران ارشد بانك برگزار شد، «ناصر سالار، مديرعامل بانك گردشگري»
اظهار داشت: «سال 91 قطعا سال ماندگاري در حيات بانك گردشگري است. سالي كه
در آن گشايش شعب از سر گرفته شد و شعبههاي كرمان و كرج در شهرستانها و در
تهران نيز شعب توحيد، صادقيه، قدس و اكنون سعادت آباد خدماترساني خود را
به مشتريان آغاز كردند.» وي افزود: «از طرفي ديگر نيز در اين سال، نماد
بانك در فرابورس هم بازگشايي شد و فعاليتهاي بانك در بازار سرمايه نيز
بدين شكل به روال عادي خود وارد شد كه اين موارد، همگي جاي شكر دارد.»
سالار تاكيد كرد: «گشايش هر شعبه، فصل جديدي در خدماترساني به مشتريان و
مراجعان بانك است و از اين بابت است كه شروع فعاليت شعبه سعادتآباد را به
عنوان يك اتفاق مبارك و مثبت، شادباش ميگوييم.» مدير عامل بانك گردشگري
افزود: «هدف ما اين است كه در بانك گردشگري، مراجعان به شعب را با استفاده
از خدمات مناسب و رفتار و برخورد خوب كاركنان شعب، تبديل به مشتري بانك
كنيم و از اين رو است كه انتظار داريم همه شعب ما از اين بابت الگو و سرآمد
باشند كه با شناختي كه از همكاران وجود دارد و سابقهاي كه از شعب فعال به
ثبت رسيده، تحقق اين انتظار را دور از دسترس نميدانم.»
در ادامه
«ابراهيم صادقي، معاون امور اعتباري بانك گردشگري» نيز اظهار داشت: «بانك
گردشگري به عنوان يك برنامه مهم، مد نظر دارد كه نظامنامه اعتباري خود را
مورد تجديد نظر قرار دهد و از پيچيدگيهاي اعطاي اعتبارات و رفتارهاي
سليقهاي كه گاه در اين راستا صورت ميگيرد، تا حد ممكن بكاهد». وي اظهار
داشت: «مصمم هستيم كه با گسترش شعب و كسب و كارهاي مالي و بانكي، تداوم
فعاليت و بقاي خود را در بازار رقابتي تضمين كنيم و با جذب منابع پايدار،
ريسك فعاليتهاي خود را مديريت كنيم.» صادقي تاكيد كرد: «يكي ديگر از
برنامههاي ما اين است كه حساسيت شعب را نسبت به فعاليتهاي اقتصادي و
عملكرد مالي بالا ببريم و مسووليتها و سطوح اركان اعتباري را به خود شعب
ارجاع دهيم تا از اين طريق، موجبات ارتقاي چشمگير بهرهوري و بهبود عملكرد
شعب را فراهم كنيم.»