کد خبر: ۱۰۶۰۵۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۰ دی ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت:قصد توهین به هواداران پرسپولیس را نداشتم فقط می خواستم عده ای با دقت بیش تری من را ببینند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، امین منوچهری درباره باخت تیمش مقابل پرسپولیس اظهارداشت:نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و به اهداف تاکتیکی خود هم رسیدیم اما در نیمه دوم قوای بدنی مان تحلیل رفت و نتوانستیم آن طور که باید و شاید به بازی بپردازیم حتی دقیقه 70 بازی به سید جلال گفتم خیلی خسته ام دیگر نمی توانم بدوم.

 

وی درباره اینکه آیا گل دوم پرسپولیس آفساید بوده است یا خیر گفت:حقیقتا پس از گل خودم به این موضوع شک کردم اما با اعتراض کاری از پیش برده نمی شد . اگر گل دوم را دریافت نمی کردیم شاید نتیجه بازی به گونه ای دیگر رقم می خورد.

 

منوچهری درباره خوشحالی پس از گل خود که حرکتی مانند آرش برهانی را انجام داد تأکید کرد:هدفم از انجام آن حرکت ناراحت کردن هواداران پرسپولیس نبود اما آنها چون منظور من را نمی دانستند شعارهایی را علیه من سر دادند. با آن حرکت خواستم خودم را نشان یک عده بدهم و به آنها بگویم من را ببینید که هنوز زنده هستم و فوتبالم تمام نشده است.می خواستم عده ای من را با دقت بیش تری ببینند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها