کد خبر: ۱۰۶۰۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۲۰ دی ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: پرسپولیس روز فوق‌العاده‌ای داشت و توانست مقابل ما به پیروزی برسد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، یعقوب کریمی ، در مورد شکست 4 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، گفت: نیمه اول را بسیار خوب آغاز کردیم و توانستیم به گل هم دست پیدا کنیم، فکر می‌کنم پرسپولیس روز فوق‌العاده‌ای داشت و در نیمه دوم توانست 3 گل را وارد دروازه ما کند، این تیم 2،3 گل دیگر هم می‌توانست بزند، به هرحال بازی در جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد. امیدوارم دیگر چنین نتیجه‌ای برای ما در لیگ برتر تکرار نشود.

 

وی در مورد ناراحتی اعضای نفت تهران از فشردگی مسابقات و فاصله کم بازی آلومینیوم و پرسپولیس ، عنوان کرد: بازی بسیار سختی در بندرعباس داشتیم و تنها 4 روز بعد باید به مصاف پرسپولیس می‌رفتیم، این مسئله فشار زیادی را روی بازیکنان ما ایجاد کرد با این حال باید تلاش بیشتری را انجام دهیم تا در مسابقات آینده بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

 

کریمی در مورد تغییر مکان بازی پرسپولیس و نفت تهران از ورزشگاه تختی به آزادی و در مورد اینکه نتوانستند از امتیاز میزبانی‌شان استفاده کنند، خاطرنشان کرد:‌ ابتدا اعلام کرده بودند که بازی در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود، خود ما حدس می‌زدیم که بازی استقلال و پرسپولیس را در این استادیوم برگزار نمی‌کنند و 2 روز قبل از انجام مسابقه مکان بازی تغییر کرد. البته این مسئله تأثیری در نتیجه مسابقه نداشت، اگر ما بازی خوبی انجام می‌دادیم شاید این مسئله به نفع ما هم می‌شد.

 

هافبک تیم نفت تهران در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسید، بازیکنی در کنار او حضور نداشت تا بتواند حرکات هجومی این تیم را تکمیل کند، گفت: بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهند. بازیکنانمان در محوطه جریمه نتوانستند توپ‌ها را تبدیل به گل کنند که امیدوارم در دیدارهای آینده این شرایط بهتر شود.

 

کریمی در مورد اینکه حواشی مثل اخراج مکانی باعث نشد تمرکز فنی این تیم برهم بخورد، اظهار داشت: چنین موضوعی وجود ندارد و من فکر نمی‌کنم این اتفاق باعث باخت ما شده باشد. دعا می کنم و امیدوارم صحبت‌ها و درخواست هایی که بازیکنان داشتند مکانی بخشیده و به تمرینات تیم بازگردد. نفت تهران یک خانواده است که امیدواریم با بازگشت مکانی خانواده ما تکمیل شود و در ادامه مسابقات با قدرت عمل کنیم.

 

وی در مورد دیدار هفته آینده نفت تهران در لیگ برتر مقابل نفت آبادان تصریح کرد: با توجه به شرایطی که داریم در این مسابقه تنها برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم. باید از سه بازی مقابل نفت آبادان، ملوان و پیکان امتیازات خوبی  را کسب کنیم تا خودمان را در جدول بالا بکشیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها