کد خبر: ۱۰۶۰۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۰ دی ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه استقلال با مجری نود آشتی کرد تا از این پس تصویر و صدای او را در برنامه نود ببینیم و بشنویم.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، علی فتح الله زاده که این روزها به فکر تهیه پول از منابع مختلف است به سوالات ما درباره اوضاع و احوال باشگاه استقلال پاسخ داد.

 

**مثل اینکه با آقای فردوسی پور آشتی کردید؟

 

بله.بالاخره تماسی از جانب یک دوست مشترک برقرار شد و دلخوری ها از بین رفت.

 

**از شما عذرخواهی کرد؟

 

بحث عذرخواهی نبود.مسایلی وجود داشت که باید بازگو می شد.در عالم ورزش نمی شود قهر کرد با کسی.فردوسی پور که جای خود دارد.با این مشکلاتی که وجود دارد واقعا نمی شود دنبال مشکل گشت.باید مشکلات را کم کرد.

 

**سفت و سخت دنبال پول هستید؟

 

باورتان نمی شود از صبح تا شب چه می کنیم.اگر با ما باشید و یک روز ببینید چه می کنیم کم می آورید.جای ما باشید آخر شب به در و دیوار می خورید تا به خانه برسید.(با خنده)

 

**وزارت ورزش کمک نمی کند؟

 

مشکل همه جا هست.آنها هم پول ندارند.رفته بودم نزد وزیر اما رویم نشد درباره پول حرف بزنم.شما ببینید که وضع سایر ادارات چطور است.این مشکل، مشکل سرتاسری است.باید صبر کنیم تا حل شود.می خواستم به یکی از بازیکنانم 20 میلیون پول بدهم آخر از یکی از دوستان قرض گرفتم.

 

**کدام بازیکن؟

 

مجتبی جباری.

 

**ماجرای نکونام چه شد؟

 

او پیشنهاداتی دارد.

 

**الجیش قطر ؟

 

از قطر پیشنهاد دارد اما الجیش نیست.

 

**اجازه می دهید برود؟

 

ببینید ما که دوست داریم بماند اما وقتی به او می گویند 3 میلیون دلار می دهیم خب به آن فکر می کند.سه میلیون دلار می شود 9 میلیارد تومان.پول کمی است؟

 

**سود زیادی هم به باشگاه می رسد؟

 

ما اصلا دنبال سود انتقال نکونام نیستیم.نباید این طور برداشت شود می خواهیم نکونام را بفروشیم تا با پولش به مشکلات باشگاه رسیدگی کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها