کد خبر: ۱۰۵۹۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۰ دی ۱۳۹۱
اضافه شدن میثم حسینی به خط حمله و پاس ندادن یعقوب کریمی باعث می‌شد که آنها فضا پیدا کنند و از این فضا خوب استفاده کنند

به گزارش 598 به نقل از سايت گل- سرمربي نفت تهران پس از شکست 4 بر یک تيمش برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: واقعا این باخت برای ما سنگین بود. باید در فاصله دو روز با یک تیم قوی بازی مي‌كرديم اما پرسپولیس 10 روز استراحت کرده بود. با اين وجود به آنها تبریک می‌گویم.

به گزارش گل و به نقل از فارس، منصور ابراهيم‌زاده در ادامه اظهار داشت: شما باید فوتبال نیمه اول را با نیمه دوم بررسی کنید چون در نیمه دوم بازیکنان ما افت بدنی داشتند و به دو سه نفر هم استراحت دادم. بخاطر اینکه در جایی بودیم که همسطح دریا بود و پرواز روی تیم ما اثر داشت و دلیل باخت ما مشکل بدنی بود. شما بازیکن کلیدی مثل محمد نوری را داشته باشید می‌توانید از او بهره ببرید. جام حذفی برای ما تمام شده و باید دید در آینده چه می‌کنیم.


وی در مورد اینکه تفاوت نفت و ذوب‌آهن چیست، گفت: این دو باشگاه فرق زیادی ندارند. اگر در ذوب‌آهن مسلط‌تر بودم به خاطر شناخت اولیه از خیلی از نفرات بود و حالا هم نسبت به اول فصل در نفت شناخت بیشتری دارم. تهران مثل درياست. در دريا شما هم مي‌توانيد صيدهاي بزرگ‌تري بكنيد و هم ممكن است غرق شويد. اکثر خبرنگاران که اینجا نشسته‌اند تهرانی کامل نیستند و حتی در کارشان هم موفق هستند. من هم باید تلاش کنم تا شناختم را نسبت به نفرات بیشتر کنم.

سرمربی نفت در مورد اینکه در باشگاه ذوب آهن تسلط بیشتری روی مدیران باشگاه داشتید، گفت: در باشگاه نفت مدیریت کار خود را انجام می‌دهد و من هم روندی را دنبال می‌کنم حتی اگر منجر به آموزش شود. خیلی از مسایل اداری را به عهده مسئولان می‌گذارم مهم این است که من کار فنی خودم را انجام بدهم. اما اینکه چرا بازی از تختی به ورزشگاه آزادی آمد در حیطه وظایفم نیست و واقعیت این است که مدیریت باید این کار را انجام بدهد.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه نبود کانون هواداران چه تاثیری در عملکرد یک تیم دارد، گفت: این یکی از نقاط ضعفی است که ما داریم و برعهده مدیریت است.

وی در مورد اینکه نفت در نیمه دوم افت کرد، گفت: ما بعد از اینکه 2 بر یک عقب افتادیم اولین هدف‌مان گلزنی بود و اگر بازی را یکبار دیگر ببینید یک توپ را به تیر دروازه زدیم و یعقوب کریمی از توپ برگشتی استفاده نکرد و همان توپ به درون دروازه نفت رفت. در جام حذفی یک بر صفر با نتیجه 6 بر صفر فرقی ندارد و می‌دانستیم اگر آنها در آغاز بازی به گل نرسند شرایط به سود ما خواهد بود و بعد از گل سوم طبیعی بود که همه فکر کنیم که به جلو برویم و اضافه شدن میثم حسینی به خط حمله و پاس ندادن یعقوب کریمی باعث می‌شد که آنها فضا پیدا کنند و از این فضا خوب استفاده کنند.

سرمربي نفت در مورد اینکه از نقل و انتقال نیم‌فصل راضی هستید، گفت: دو بازیکن گرفتیم و رضا نوروزی هم در روزهای آینده به ما اضافه می‌شود و از نظر نفری بهتر خواهیم شد. شاید اگر در نیمه دوم بلندزن دیگري داشتیم و منوچهری را تعویض می‌کردیم.

وی در مورد اینکه چه تصمیمی در مورد سوشا مکانی خواهید گرفت، گفت: شما صحبت‌های روز گذشته من را نخوانده‌اید. ما در حال حاضر بهترین دروازه‌‌بان را داریم. همانطور که قنبرزاده گفتند ما کمیته انضباطی داریم و بازیکن در کمیته انضباطی در خصوص همه چیز صحبت می‌کند.

ابراهیم‌زاده در مورد اینکه غیبت مکانی چه تاثیری داشت، گفت: در بازی گذشته ما با پرسپولیس باز هم فلاح‌زاده درون دروازه بود و از زمانی که مکانی نبوده یک پنالتی گرفته و عملکرد خوبی داشته است. حتی اگر مکانی هم بود بازهم از فلاح‌زاده استفاده می‌کردم. درواز‌ه‌بانان خوبی داریم و حتی بیرانوند هم خوب کار می‌کند. سوشا هم در تیم ما محروم بود حامد فلاح‌زاده خوب کار می‌کرد. حتی عملکرد بسیار خوبی داشت.

سرمربی نفت در مورد اینکه باشگاه به طور جدی پیگیر برگزاری بازی در ورزشگاه تختی نبود، گفت: باشگاه پیگیر بود و اگر برنامه 90 را نگاه می‌کردید متوجه همه چیز می‌شدید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها