کد خبر: ۱۰۵۸۹۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۲۰ دی ۱۳۹۱
يكي از نمايندگان مجلس كه در رفع ممنوع الخروج شدن موسوي خوئینی به وي كمك كرد، گفت: موسوي خوئینی چون از گذشته خود اعلام برائت كرده بود و تاكيد داشت كه صرفا براي ادامه تحصيل به اروپا مي رود و مي خواهد برگردد تا به نظام و مملكت خدمت كند، ما به وي كمك كرديم و مشكل ممنوع الخروج بودنش را رفع كرديم.
اين نماينده مجلس كه خواست نامش فاش نشود، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني بولتن نيوز گفت: علي اكبر موسوي خوئینی قبل از خروج از كشور به جرم اقدام عليه امنيت ملي و شركت در تجمعات غير قانوني و تحريك اغتشاشگران محكوم شده بود كه مدتي هم در زندان بود.

وي افزود: اين فرد در زندان هم ادعاهايي را مطرح كرده بود كه با بررسي هاي بعمل آمده از سوي مسئولين معلوم شد كه ادعاهايش كذب بوده و صحت نداشت.



اين نماينده مجلس تصريح كرد: موسوي خوئینی بعد از آزادي، به بهانه تحصيل قصد داشت به آمريكا پناهنده شود اما وقتي به فرودگاه رفت متوجه شد كه به دليل همان جرايمي كه زنداني بوده، ممنوع الخروج شده است و چاره ايي نداشت تا به مجلس مراجعه كند.

وي با بيان اينكه موسوي خوئینی بعد از مجلس ششم ديگر به مجلس مراجعه نداشت تا اينكه در اوايل مجلس هشتم براي رفع ممنوع الخروجش به مجلس مي آمد، افزود: وي در مراجعات مكرر به اينجانب و برخي از اعضاي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي اعلام مي كرد كه صرفا و صرفا براي ادامه تحصيل به يكي از كشورهاي اروپايي مي رود و بعد از تحصيل به كشور بر مي گردد تا به نظام و مملكت خدمت كند.

اين نماينده اضافه كرد: جالب اينجا بود كه موسوي خوئینی به صراحت هم در نزد اينجانب و هم در مراجعه به ديگر نمايندگان از گذشته خود اعلام برائت مي كرد و تاكيد داشت كه مي خواهد گذشته خود را جبران كند.

وي افزود: موسوي خوئینی حتي براي متقاعد كردن مسئولين اعلام مي كرد كه خانواده وي از فرودگاه برنگشته و به خارج رفتند و وي مجبور است تا به خانواده خود بپيوندد.

اين نماينده مجلس گفت: با اصرارهاي اين فرد، ما تقاضا و التماس هاي مكرر وي را به مسئولين مربوط منتقل كرديم و چون وي به صراحت از گذشته خود اعلام برائت مي كرد و عنوان مي داشت كه مي خواهد براي ادامه تحصيل به خارج برود و هدف وي خدمت به نظام و مملكت است، مشكل ممنوع الخروج وي حل شد.

وي با اشاره به پناهنده شدن موسوي خوئینی در آمريكا و بيان مطالب عليه نظام و مجلس خاطرنشان كرد: موسوي خوئینی روزهاي حضور خود در راهروهاي مجلس هشتم در روزهاي آغازين شروع فعاليت اين مجلس و التماس هاي مكرر از نمايندگان و همچنين ابراز ندامت و برائت از گذشته خود را به ياد بياورد و بعد حرف بزند.

اين نماينده مجلس اضافه كرد: خدمت كردن به بيگانگان با موضع گيري تند عليه نظام و مملكت نه تنها در نزد ملت منفور شده است بلكه مردم و ملت ايران را با ماهيت واقعي اين وطن فروشان بيشتر مطلع مي كند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها