کد خبر: ۱۰۵۶۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۸     ۱۹ دی ۱۳۹۱
از سوی پژوهشکده پولی مالی بانک مرکزی صورت گرفت:
بر اساس اعلام پژوهشکده پولي و مالي بانک مرکزي جمهوري اسلامي خانم مونا ونکي از کارکنان بانک صادرات ايران به عنوان پژوهشگر برتر سال 91 معرفي گرديد .

به گزارش 598 به نقل از روابط عمومي بانک صادرات ايران، خانم ونکي معاون فن آوري اطلاعات اداره کل حراست اين بانک بر اساس اعلام پژوهشکده پولي و مالي بانک مرکزي موفق به اخذ عنوان «پژوهشگر برتر بانک صادرات ايران » گرديد. وي تاکنون مقالات و پژوهش هاي گوناگوني را در مجلات معتبر تخصصي داخلي و خارجي ارايه  و به چاپ رسانده است. مقاله اخير وي با عنوان «معماري خدمات بانکي» در نشريه شماره 36 بانکداري الکترونيک به چاپ رسيده است.

گفتني است پژوهشکده پولي و مالي به عنوان بازوي علمي و تحقيقاتي بانک مرکزي با هدف انجام تحقيقات و مطالعات در زمينه هاي پولي، ارزي، بانکي ، بازار سرمايه ، انجام مطالعات مشترک با دانشگاهها و مؤسسات علمي و … در سال 69 تأسيس شده است .

شايان ذکر است بانک صادرات ايران به عنوان بزرگترين بانک خصوصي کشور با 6 دهه فعاليت و بيش از 30 هزار نيروي توانمند علاوه بر کسب موفقيت هاي چشمگير در بخش هاي مختلف اقتصادي و بانکي، هر ساله شاهد درخشش  کارکنان  اين بانک در عرصه هاي هنري، ورزشي، ادبي و علمي هستيم . همچنين اين بانک در بخش فرهنگي نيز  در 5 سال اخير حامي نمايشگاه بين المللي کتاب تهران بوده و در جهت ترويج و توسعه علم و دانش در مناطق محروم تا کنون 8 مدرسه را ساخته و به آموزش و پرورش تحويل داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها