کد خبر: ۱۰۵۶۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۱۹ دی ۱۳۹۱
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: مسئولان جودوی آسیا درباره محرومیت میراسماعیلی عجولانه تصمیم گرفتند که در این باره با شیخ احمد صحبت خواهم کرد.

به گزارش 598، بهرام افشارزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره نامه کنفدراسیون جودوی آسیا در خصوص محرومیت 6 ماهه آرش میراسماعیلی گفت: از این خبر بسیار تعجب کردم. ما پیش از این نامه ای برای مسئولان فدراسیون آسیا نوشته بودیم اما فکر می کنم آنها تصمیم عجولانه ای گرفته اند.

وی ادامه داد: آنچه که در حد وظایف کمیته ملی المپیک بود انجام دادیم. فکر می کنم میراسماعیلی نیز مدارکش را فرستاده اما نمی دانم چگونه این تصمیم را گرفته اند. با شیخ احمد در روزی که به ایران می آید دراین باره صحبت می کنم.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره استعفای بنا، اظهار داشت: با سوریان در این خصوص صحبت کرده ام که قرار شد با بنا گفت و گو کنیم. بنا عاشق کشتی است و ممکن است عدم حضور و رفتن او باب شود. در اولین فرصت با بنا نشستی برگزار می کنیم تا ببینیم واقعا خواسته های او چیست و ما کدامیک را می توانیم برآورده کنیم تا این قائله ختم بخیر شود.

افشارزاده همچنین در ادامه به رفتن خیرآبادی برای مربیگری کشتی آذربایجان و همچنین علی اکبری، کشتی گیر کشورمان، تصریح کرد: همان طور که مربیان خارجی به ایران می آیند مربیان ایرانی هم می توانند در کشورهای دیگر فعالیت کنند اما باید برای افرادی که در ایران چندین میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است فکری کرده و از وجود آنها استفاده کنیم.

وی در مورد اصلاح اساسنامه و ارسال آن به وزارت ورزش، عنوان کرد: اساسنامه (سه شنبه) امضاء و به وزارت ورزش ارسال می شود. این نکته را باید بگویم که هر کشوری می تواند با توجه به سیاست های خودش بندهایی را اضافه کند که در نهایت باید به تصویب IOC برسد. وزارت ورزش آمادگی دارد تا به سرعت این اساسنامه را مورد بررسی قرار داده و نظرش را برای ما ارسال کند. اساسنامه فدراسیون کشتی نیز به فدراسیون جهانی ارسال شد اشکالاتی داشت که رفع شد. مطمئن هستم فدراسیون جهانی با آن مشکلی نخواهد داشت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک پیش از پایان سال، گفت: نمی دانم. ما کارمان را انجام می دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها