کد خبر: ۱۰۵۵۵۹
زمان انتشار: ۱۸:۴۸     ۱۸ دی ۱۳۹۱
فروش نقدی سوخت به پروازهای داخلی، باعث لغو بسیاری از پروازهای داخلی و اعتراض مسافران در فرودگاه های بوشهر، کیش، مشهد و... شده است.

یک کارشناس هوایی در گفت وگو با خبرنگار بولتن نیوز با اعلام این خبر گفت: از صبح امروز، اداره سوخت شرکت پخش فرآورده های نفتی،  به شرکت های هوایی غیر از ایران ایر که دولتی است، سوخت را در صورت پرداخت نقدی قیمت سوخت تحویل می دهد و این موضوع باعث لغو پروازهای داخلی در شهرهای مختلف شده است.

وی افزود: شرکت های هوایی بابت سوخت هواپیما به اداره سوخت مستقر در فرودگاه ها، چک مدت دار ارائه داده اند و طبق قرارداد، باید این مبلغ هر چند وقت یکبار پرداخت شود ودر فرودگاه امام نیز پرداخت قیمت سوخت، به صورت نقدی انجام می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه، شرکت هوایی که بر تحریم ها حاکم شده اند و تحریم ها اثری بر فعالیت آنها دارد، اکنون با مشکل تحریم سوخت توسط  شرکت پخش مواجه شده اند که بدتر از تحریم آمریکا عمل می کند و از صبح امروز، بسیاری از پروازهای شرکت های هوایی به جز ایران ایر که دولتی است، لغو شده است و باعث اعتراض مسافران هوایی در بوشهر، کیش، مشهد و.. شده است.

وی تصریح کرد: بسیاری از مسافران هم اکنون در فرودگاه هایی مانند مشهد، نسبت به لغو پروازها اعتراض دارند.

وی ادامه داد: مردم در بجنورد کیش، همدان، خارک، مناطق محروم و... نسبت به لغو پروازها اعتراض دارند و خواستار رسیدگی فوری به این مشکل هستند.

به گزارش بولتن نیوز، وارد کردن این گونه اقدامات به عرصه خدمات شرکت های هوایی و شرکتهایی که به مردم خدمات رسانی می کنند، باعث نارضایتی مردم و ناراضی تراشی می شود، لذا باید نسبت به این گونه اقدامات شرکت پخش، از سوی دولت ومجلس تذکر جدی داده شود و از وزیر مربوطه خواسته شود که نسبت به اینگونه اقدامات توضیح دهند.

این گونه سوء مدیریت ها در عرصه عمومی، آرزوی ضد انقلاب است  و لازم است که این مسائل بین شرکت پخش و شرکت های هوایی حل شود و به مردم منتقل نشود و باعث تاخیر در پروازهای داخلی نشود. چنین اقداماتی مانند این است که کامیونداران نسبت به حقوق خود معترض باشند و کار نکنند و حمل ونقل را تعطیل کنند وعملا اعتصاب کنند. لذا وزیر نفت و شرکت پخش باید توضیح منطقی در این زمینه بدهند.

عدم سوخت رسانی به موقع برخی پرواز های مهرآباد را لغو کرد/ مسافران سرگردان در سالن انتظار

مسافران اين پروازها اظهار دارند مسئولان شرکت هاي هواپيمايي در فرودگاه در پاسخ به مسافران اين موضوع را به گردن اداره سوخت انداختند ، پيگيري خبرنگار باشگاه خبرنگاران از مسئولان شرکت های هواپیمایی تا کنون به جايي نرسيده است.

برخی پروازهاي شرکت هاي هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد به علت عدم سوخت رسانی به موقع با تاخير يا کنسلي مواجه شده اند و مسافرهاي خود را در فرودگاه مهرآباد سرگردان گذاشته اند.

براساس این گزارش ، پيگيري خبرنگار باشگاه خبرنگاران از مسئولان شرکت های هواپیمایی تا کنون به جايي نرسيده است.

مسافران اين پروازها اظهار دارند مسئولان شرکت هاي هواپيمايي در فرودگاه در پاسخ به مسافران اين موضوع را به گردن اداره سوخت انداختند.

اين خبر همچنين مي افزايد، مسيرهايي که مشمول تاخير و يا کنسلي پرواز هستند شامل قشم، ايلام، شيراز، کيش، اردبيل، عسلويه و ماهشهر بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها