کد خبر: ۱۰۵۲۶۳
زمان انتشار: ۲۳:۰۰     ۱۷ دی ۱۳۹۱
آخرین اظهار نظر بدنساز استقلال، حاج‌قاسم هم حاکی از این است که بدن مجیدی فعلا کار دارد و او باید پله‌پله مراحل بدنسازی را پشت سر بگذارد تا شرایط بازی را پیدا کند

به گزارش 598، سایت گل- همین سه روز پیش بود که امیر قلعه‌نویی اعلام کرد فرهاد مجیدی هنوز آماده نیست و باید تمرینات اختصاصی‌اش را انجام دهد تا کم‌کم به تمرین گروهی بپیوندد. آخرین اظهار نظر بدنساز استقلال، حاج‌قاسم هم حاکی از این است که بدن مجیدی فعلا کار دارد و او باید پله‌پله مراحل بدنسازی را پشت سر بگذارد تا شرایط بازی را پیدا کند.

اما شاید حضور فرهاد مجیدی در دربی دور برگشت و دیدار مقابل پرسپولیس مهم‌ترین خواسته برای استقلالی‌ها و هواداران دوآتشه این تیم باشد که ظاهرا در این باره هم نمی‌توان با قاطعیت خبر خوشی را به دوستداران مجیدی و استقلال داد.


دربی تهران بنا به اعلام سازمان لیگ روز ۶ بهمن ماه برگزار خواهد شد و با توجه به این‌که کمتر از ۳ هفته تا این مسابقه زمان باقی مانده معلوم نیست که مجیدی تا آن روز شرایط حضور در میدان را پیدا کرده باشد یا نه.

هفته پیش بدنساز استقلال گفته بود مجیدی به ۴-۳ هفته کار اختصاصی نیاز دارد اما به نظر می‌رسد تاریخ دربی درست در زمانی واقع شده که احتمالا شماره ۷ آبی‌ها تازه به تمرین گروهی رسیده است. با این حساب شاید در آن شرایط بازی دادن به مجیدی از سوی سرمربی استقلال یک ریسک به حساب بیايد که البته با توجه به تجربه او و سابقه خوب گلزنی‌اش در دربی می‌تواند قابل پذیرش باشد.

با این وصف، بعید نیست که مثلا مجیدی در دربی آینده به عنوان بازیکن جانشین به میدان برود هر چند در دیدار با ذوب‌آهن مشخص شد استقلال در خط حمله به بازیکنی با خصوصیات او نیاز مبرم دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها