کد خبر: ۱۰۴۹۴۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۶ دی ۱۳۹۱
رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی گفت:‌ آیا مسائل مالی اینقدر مهم است که چنین بی‌احترامی‌ای به جامعه داوری کشور صورت گیرد؟

به گزارش 598، بهمن طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اعتراضات به داوری در فینال لیگ برتر کشتی آزاد گفت:‌ آیا نحوه برخورد با داوران اینگونه است؟ قاطعانه می‌گویم در کشتی فینال هیچگونه اشتباه داوری صورت نگرفت. مگر در کشتی وزن 84 کیلو امتیاز به کشتی‌گیر آنها داده نشد؛ پس چرا اعتراض نکردند؟

وی ادامه داد: مقصر ما هستیم که کشتی‌گیر آنها در 96 کیلو با وجود اینکه یک خم حریف را در اختیار داشت نتوانست خاک کند؟ داورانی که در فینال قضاوت کردند بهترین داورهای ایران و حتی جهان هستند. سال‌ها طول می‌کشد چنین ترکیبی از داوران را در کنار هم داشته باشیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی درباره برخورد نامناسب سرمربی پرسپولیس با او در فینال گفت: باید از خودش بپرسید چرا چنین حرکتی را انجام داد؟ آیا مسائل مالی اینقدر مهم است که چنین بی‌احترامی به جامعه داوری کشور صورت گیرد.

طالبی درباره ادعای کادرفنی تیم پرسپولیس مبنی بر دخالتش در ترکیب تیم ثامن و جذب 6 کشتی‌گیر برای این تیم عنوان کرد: به موقع جواب اینگونه مسائل را خواهم داد. اگر قانون و مقرراتی هست باید به این اتهامات رسیدگی کند. به کمیته انضباطی فدراسیون کشتی شکایت کرده‌ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها