کد خبر: ۱۰۴۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۱ اسفند ۱۳۸۹
خِبرِگی خِبرِگان
وبلاگ احباب نوشت :

خِبرِگی خِبرِگان


الحمد لله خبرگان ، خبرگی کردند و در این انتخابات صدای ملت ایران را شنیده و ندای به حق آنان را پاسخ دادند و رضایت رهبری را فراهم نمودند و ایشان در بیاناتی فرمودند :

"انتخاب آيت الله مهدوي كني برياست مجلس خبرگان، انتخابي بجا و به حق بوده است و افزودند: ايشان از ابتداي انقلاب تا امروز در همة عرصه‌ها از جمله روحانيت ـ سياست ـ مسائل جاري كشور ـ "حوزه و دانشگاه"، و ديگر عرصه ها، شخصيت برجسته و بارزي بوده اند"


 

و همچنین در بیانات ارزشمند دیگری خطاب به جوانها مطالبی فرمودند که به اطلاع می رساند :

ايشان  انتقاد، مخالفت و "بيان صريح و شجاعانه عقايد" را بدون اشكال برشمردند اما افزودند: همة اين مسائل بايد بدور از "هتك حرمت و اهانت و فحاشی"، بيان شود تا اعصاب جامعه و آرامش مردم را بر هم نزند و همه در اين زمينه مسئولند.
رهبر انقلاب اسلامی در سخنانی صريح به همه بويژه جوانان افزودند: پيام من به همه كسانی كه حرف می زنند و يا در مطبوعات، وبلاگ ها و محيط های ديگر می نويسند اين است كه مخالفت كردن، رد كردن و محكوم كردن يك فكر سياسی و دينی يك چيز است و ابتلای به رفتار غير اخلاقی و دشنام و هتك حرمت چيز ديگر. من اين مسائل غير اخلاقی را قاطعانه و بطور كامل رد می كنم و نبايد انجام شود.
حضرت آيت الله خامنه ای با اشاره به يك اشتباه فاحش و تصور كاملاً غلط افزودند: برخی جوانان با اخلاص، مؤمن و خوب، متأسفانه تصور ميكنند اينگونه اقدامات وظيفه است اما اين رفتارها، دقيقاً خلاف و عكس وظيفه است. ايشان در همين زمينه، توجه به نفوذيها و دخالتهای دشمنان را نيز ضروری دانستند و افزودند: همانگونه كه امام نيز می فرمود: گاهی نفوذی ها وارد اجتماعات اشخاص مؤمن و مخلص می شوند و آنها را به حركتی انحرافی می كشانند كه از اين هم، نبايد غفلت كرد.
رهبر انقلاب اسلامی با تأكيد بر پرهيز از غفلتهای ناشی از احساساتی شدن افزودند: از همه، بخصوص جوانان عزيز می خواهم كه نگذارند فضای غيبت، تهمت، هتاكی و شكسته شدن حريم ها ادامه پيدا كند كه اگر ادامه يابد مانند يك بيماری به همه چيز سرايت ميكند.
حضرت آيت الله خامنه ای در همين زمينه، به برخی رفتارهای غير اخلاقی در بعضی نماز جمعه ها يا محيط های درس اشاره و تأكيد كردند: اين رفتارها، غلط اندر غلط است.
رهبر انقلاب اسلامی در جمع بندی اين بخش از سخنانشان خاطر نشان كردند: "رفتارهای غير اخلاقی و توهين آميز، مخالف مصلحت انقلاب و كشور است، موجب  اختلاف و دو دستگی می شود و به شكوه و عظمت نظام اسلامی ضربه می زند و به جوانان نصيحت می كنم كاملاً از آن خودداری كنند".
رهبر انقلاب اسلامی همچنين در نصيحتی به بزرگان نيز، خاطر نشان كردند: مواضع درست، بيان صحيح و پرهيز از تأثيرپذيری از خبرهای دروغ جزو وظايفی است كه بزرگان بايد به آن كاملاً توجه كنند.
ايشان در همين زمينه افزودند برخی افراد، خدمات و تلاشهای نظام، و زحمات شبانه‌روزی و مخلصانه مسئولان از جمله دولت مردان را با شنيدن يك خبر دروغ، زير سؤال می برند كه اين رفتار هم خلاف است و بايد از آن پرهيز شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها