کد خبر: ۱۰۴۶۹۷
زمان انتشار: ۰۰:۰۸     ۱۵ دی ۱۳۹۱
دوشنبه شب در جریان پخش برنامه تلویزیونی نود درگیری لفظی تندی میان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مجری این برنامه صورت گرفت به گونه‌ای که محمد رویانیان با الفاظ تندی مجری و تهیه کننده برنامه نود را متهم به حمایت از جریان دلالیسم در فوتبال ایران متهم کرد اما محمد رویانیان سه روز پس از این اتفاق در اوج ناباوری از عادل فردوسی پور به عنوان وجدان بیدار رسانه ملی یاد کرد! 

به گزارش رجانیوز، رفتار متناقض محمد رویانیان در فوتبال ایران اتفاق جدیدی نیست چون وی پیش از این نیز در موارد دیگر هم چنین رفتاری مرتکب شده بود اما چرخش سوال برانگیز مدیرعامل پرسپولیس در برابر برنامه نود به ویژه تهیه کننده و مجری آن به هیچ وجه قابل هضم نیست چون مدیرعامل پرسپولیس دوشنبه شب با لحن نامتعارف فردوسی پور را حامی جریان دلالیسم دانسته بود اما به یک باره حامی دلالیسم به وجدان بیدار رسانه ملی تبدیل شد.

محمد رویانیان که به بهانه عبادت از مظاهری با خبرنگاران گفت و گو کرد، در تازه ترین اظهارنظر خود درباره برنامه نود تاکید کرده است:«از آقای فردوسی‌پور متشکرم؛چرا که کمک او باعث شد تا امروز به عیادت وحید مظاهری بیاییم. فردوسی‌پور وجدان بیدار فوتبال و نماد رسانه‌های ورزشی است و حق انتقاد دارد. او می‌تواند مسائل چالشی را مطرح و نکات مورد نظرش را نقد کند اما باید مشکلات مدیران، مربیان و بازیکنان را نیز درک کند و بداند این افراد زیر چه فشارهایی هستند.»

مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد:« نباید وضعیت به گونه‌ای پیش برود که حرمت‌ها شکسته شود. به نظر من نباید "در" انتقاد بسته باشد. ما از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم. اتفاقی نیز که در برنامه 90 افتاد جالب نبود و امیدوارم تکرار نشود. من از فردوسی‌پور متشکرم و امیدوارم ما را درک کند؛ چرا که ما از انتقادهای سازنده در راستای پیشرفت فوتبال استفاده خواهیم کرد.»

مقایسه سخنان امروز مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه ملاقات از مظاهری و سخنان وی در برنامه دوشنبه شب بابت قرارداد رضا حقیقی کار ساده‌ای نیست،اما محمد رویانیان همانگونه که در ماجرای درگیری علی کریمی و مانوئل ژوزه بارها موضع خود را تغییر داد این بار هم در ماجرای درگیری با عادل فردوسی پور متناقض رفتار کرد تا این واقعیت برملا شود که محمد رویانیان از موضع ثابتی پیروزی نمی‌کند!

حال برای افکارعمومی به ویژه کسانی که شاهد حمله غیرمنتظره رویانیان به فوتبالی‌ها در برنامه نود بودند این سوال پیش آمده که تاریخ انقضای سخنان امروز رویانیان درباره فردوسی پور چه روزی به پایان خواهید رسید؟ قطعا همانگونه که رویانیان در فاصله کمتر از سه روز به این ترتیب موضع خود را در قبال فردوسی پور تغییر داد می‌تواند دوباره نظر خود را در این خصوص تغییر دهد، به همین دلیل به نظر می آید از این پس اثرگذاری سخنان رویانیان مثل سابق نباشد چون رفتار متناقض وی درباره موضوعات مهم نشان داد وی از ثبات لازم در گفتار و نظراتش برخوردار نیست.

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که چنین رفتاری تنها متعلق به مدیرعامل پرسپولیس نیست بلکه علی فتح الله زاده خویی نیز مرتکب چنین رفتاری شده بود تا مشخص شود استقلال و پرسپولیس در این مسیر مثل یکدیگر رفتار می کنند، هنوز مخاطبان برنامه نود فراموش نکردند که علی فتح الله زاده با چه ادبیاتی با مجری برنامه نود رفتار کرد اما پس چند دقیقه از رفتار خود پشیمان گشت و با عقب نشینی از موضع خود نشان داد از تصمیم واحدی پیروی نمی کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها