کد خبر: ۱۰۴۳۲۲
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۱۲ دی ۱۳۹۱
سرمربی تیم کشتی آزاد پرسپولیس جویبار با وجود دریافت کارت قرمز و اخراج از کنار تشک رقابت‌های فینال لیگ برتر حاضر به ترک صندلی مربیان نشد.

  به گزارش خبرگزاری فارس، فینال رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد از ساعت 17 بین تیم‌های پرسپولیس جویبار و ثامن‌الحجج (ع) سبزوار در حال برگزاری است که غلامرضا محمدی سرمربی پرسپولیس‌ها به دلیل اعتراض به قضاوت داوران از کنار تشک اخراج شد.

محمدی به نحوه قضاوت داور وسط در دیدار وزن 74 کیلورگم معترض بود که با کارت زرد داور مواجه شد، اما بعد از اعتراض مجدد این مربی داور با کارت قرمز او را جریمه و اخراج کرد.

محمدی حاضر به ترک جایگاه مربیان نبود و حتی قصد داشت با بیرون کشیدن کشتی‌گیر تیمش از تشک مسابقه، اجازه ادامه کار را ندهد که با وساطت حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی و عارف ربطی دبیر فدراسیون محمدی را از این تصمیم منصرف کردند.

این مسابقه دقایقی به دلیل کش‌وقوس‌ها و اعتراضات مربیان پرسپولیس، دقایق زیادی با وقفه مواجه شد، اما در نهایت با پا در میانی مسئولان فدراسیون کشتی ادامه پیدا کرد.

بعد از اعتراضات محمدی و وساطت مسئولان فدراسیون کشتی رأی داوران مبنی بر اخراج محمدی برگشت و اجازه حضور در کنار تشک را به او را دادند، اما این بار محسن کاوه سرمربی و اعضای تیم ثامن‌الحجج بودند که نسبت به تغییر نظر داوران معترض بودند و اعتقاد داشتند که محمدی با دریافت کارت قرمز حق حضور در ادامه رقابت‌های این دیدار را ندارد.

مدت زیادی کشتی به دلیل متوقف بود، اما در نهایت محمدی در کنار تشک باقی ماند.

در این بین نیز تماشاگران دو تیم علیه یکدیگر شعارهای سر دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها