کد خبر: ۱۰۴۳۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۲ دی ۱۳۹۱
ازعادل بعید بود که بدون در نظر گرفتن شرایط خاص این روزهای مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ، در هنگام گفتگو با وی و صحبت از موضوع مصاحبه سرهنگ عاری ، بی احتیاطی کند
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - یکی از بخشهای برنامه نود این هفته تقابل سه ضلعی رویانیان با فردوسی پور و سرپرست تیم فجر سپاسی بود که  البته ناخوشایند و غیرمحترمانه بود .
پیرامون آنچه در قاب این تصویر و بر شخصیتهای حاضر در آن گذشت ، نکات قابل توجهی وجود دارد که تا حدودی در ذیل مورد بررسی قرار میگیرد.

سرهنگ عاری : جناب عاری ، یک اسم شناخته شده در فوتبال شیراز است که مشخص نیست چرا آن مصاحبه بی موقع را درباره رقم قرارداد حقیقی به زبان اورد.
 رضا حقیقی در نیم فصل و پس از مذاکرات مرسوم مدیران باشگاههای مربوطه ، در ازای رقم  مناسبی به پرسپولیس انتقال یافت . تا اینجای داستان در فوتبال امری متداول و معمول محسوب میشود . آنچه عجیب به نظر میرسد ، مصاحبه ها و طرح ادعاهایی است که از قبل و بعد از جابجایی حقیقی توسط سرمربی و اکنون سرپرست تیم فجر علیه باشگاه پرسپولیس صورت میگیرد .
از آنجاییکه ظاهراً رویکرد و نگاه متولیان باشگاه فجر سپاسی با نظرات و اهداف و مشکلات مدیر عامل و سرمربی تیم جور در نمی آید ، آنها انتقال حقیقی را دستمایه اعتراضات بالقوه خود کرده اند . در واقع اینکه سیاست نهاد نظامی مربوطه سالهاست که اساس باشگاه داری را در فجر سپاسی بر بازیکن سازی و در آمد زایی از طریق فروش بازیکن قرار داده ، خوب است یا بد ، هیچ ارتباطی به باشگاه پرسپولیس و جابجایی مورد نظر ندارد . چنانچه مدیران باشگاه فجر از عدم حمایت متولیان و مسؤلین استانی گلایه دارند ، باید اعتراض خود را بدون توسل به بهانه فعلی دنبال نمایند . باشگاه فجر در سالهای گذشته هم متأسفانه بارها به بحرانهای شدید مالی برخورده و به دفعات تهدید به کنار کشیدن از لیگ کرده است . فجریهای باید راه حل اساسی مشکل خود را در جایی دیگر بجویند .


آنها از انتقال قانونی بازیکنی که فقط نیم فصل دیگر قرارداد داشته به اندازه کافی بهره مالی برده اند . اینجور نمیشود که از یک سو با تاختن به باشگاه پرسپولیس بابت این انتقال گله گزاری کنند و از سوی دیگر سخن از جوانمردی رویانیان جهت جذب اسپانسر برای باشگاه شیرازی بگویند !


عادل فردوسی پور : او طبق معمول با همان شیطنت خاص و بهره گیری از خبر مصاحبه ای که در خبرگزاریها آمده بود ، باز هم سعی در افزایش جذابیت برنامه این هفته داشت . منتها از مجری حرفه ای برنامه نود که اخبار را به صورت آن لاین تعقیب میکند ، بعید بود که بدون در نظر گرفتن شرایط خاص این روزهای مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ، در هنگام گفتگو با وی و صحبت از موضوع مصاحبه سرهنگ عاری ، بی احتیاطی کند .
خبر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد نهاد تحت ریاست سردار رویانیان یعنی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور چند روزی هست که در اخبار آمده و رویانیان این روزها درگیر موضوعی است که احتمالا به دلیل  جنجال های فوتبالی شکل گرفته است . بهتر بود  فردوسی پور با آگاهی بیشتر برای طرح موضوع مصاحبه سرپرست باشگاه فجر و در زمان صحبت با رویانیان فضا را جدی تر اداره میکرد و علی الخصوص این بار از شوخی و نیشخند و متلک های حرفه ای خاص خودش صرف نظر میکرد . او که انتظار چنین برخوردی را از طرف رویانیان نداشت ، احتمالا بازنده این مناظره بود.

 محمد رویانیان : این روزها به همان دلایلی که گفته شد حساس تر از قبل از مصایب و مشکلات دنیای فوتبال ایران میگوید . اما ارایه تصویر عصبانی و از کوره دررفته رویانیان در برنامه نود ، اصلاً برازنده مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیست . شاید هم بهتر باشد باشگاه برای پاسخگویی در برخی موارد دارای سخنگو یا معاونتی باشد که توانایی و دانش لازم برای دفاع از حقوق پرسپولیس در عرصه رسانه ای را داشته یاشد ، در آن صورت نیاز به حضور مداوم مدیر عامل هم نیست . اما خب ، رویانیان به رسانه ها علاقه مند است ؛ حتی  اگر چیز دیگری به زبان بیاورد.
نکته این است آنها که علاقه چندانی به رویانیان ندارند با این تصویر خشن بر تصمیم خود مسر تر خواهند شد ؛ اما پاسخ رویانیان هم این است؛ مگر غیر ار این هم می شد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها