کد خبر: ۱۰۴۳۱۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۲ دی ۱۳۹۱
حرف های علی دایی در استودیوی نود:ای کاش ابتدای مسابقه آن گل ها بین بازیکنان واعضای دو تیم رد و بدل نمی شد اما بازی جوانمردانه ای را از هر دو تیم می دیدم.
به گزارش 598 به نقل از سایت گل- دربرنامه نود شب گذشته بخش هایی از اتفاقات و حواشی دربی 49 که در دی ماه سال 1379 انجام شد روی آنتن رفت تا حاشیه های آن دربی عجیب برای علاقه مندان  مرور شود.
 
اما یکی ازبخش های جالب این نود قدیمی حرف های علی دایی در استودیوی نود  و پیش روی عادل فردوسی پور بود که بعد از دربی دراین برنامه حاضر شد و با انتقاد از اتفاقات و مسائلی که در بازی رخ داد گفت:ما چند روز دیگرمی خواهیم میزبان جام تمدن ها باشیم  اما شرایط فوتبال ما این است.ای کاش ابتدای مسابقه آن گل ها بین بازیکنان واعضای دو تیم رد و بدل نمی شد اما بازی جوانمردانه ای را از هر دو تیم می دیدم.
 
آن روز ها دایی در مقام یک لژیونر مطرح که تازه به عنوان بازیکن سال آسیا رسیده بود چنین صراحت کمیابی داشت که بعدها کمتر از او دیدیم  اماهمان حرف ها باعث جبهه گیری بسیاری از بازیکنان و اعضای دو تیم استقلال و پرسپولیس علیه او شد و نفراتی مثل رضا شاهرودی،حمید استیلی،محمد نوازی و ... مصاحبه هایی علیه او انجام دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها