کد خبر: ۱۰۴۲۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۱۲ دی ۱۳۹۱
مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ برتر گفت: کمیته انضباطی رای قطعی خود در خصوص فسخ قرارداد بازیکنان خارجی تراکتورسازی، ذوب‌آهن و حتی " توزی" را به ما اعلام کرد اما پاسخ استعلام رای قطعی فسخ قرارداد "ردی" را نمی‌دهد.

به گزارش 598،مصطفی شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد دلیل صادر نشدن کارت فرهاد مجیدی ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما از روز گذشته از طریق اظهار نظر مسئولان کمیته انضباطی در رسانه‌ها مطلع شدیم که این کمیته رای قطعی خود در مورد فسخ قرارداد این باشگاه با " لیام ردی" را اعلام کرده اما نمی‌دانیم چرا آنها به استعلام‌های ما در خصوص این رای پاسخ نداده‌اند.

وی در همین خصوص افزود: حتی روز گذشته خود بهروان زمانی که به فدراسیون فوتبال می‌رفت، دوباره درخواست استعلام ما را در اختیار کمیته انضباطی قرار داد اما هنوز مسئولان مربوطه به این درخواست ما پاسخ نداده‌اند.

مسئول نقل و انتقال سازمان لیگ تاکید کرد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همچنین رای قطعی خود را در خصوص فسخ قرارداد دو بازیکن خارجی تراکتورسازی، یک بازیکن خارجی ذوب‌آهن و حتی "رودریگو توزی" را در اختیار ما قرار داده اما نمی‌دانم چرا استعلام رای " لیام ردی" را به ما نمی‌دهد.

شهبازی با اعلام اینکه هیچ‌ کدام از مسئولان مربوطه در باشگاه استقلال نیز در این مورد تا این لحظه به ما مراجعه نکرده‌اند، گفت: تا زمانی که جواب استعلام رای قطعی کمیته انضباطی در خصوص فسخ قرارداد " لیام ردی" با باشگاه استقلال، به دست ما نرسد، کارت بازی فرهاد مجیدی را صادر نمی‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها