کد خبر: ۱۰۴۲۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۱۲ دی ۱۳۹۱
لیگ برتر - فرزاد حاتمی مهاجم بلند قامت استقلال در بازی با سایپا یک گل زیبا و 3 امتیازی برای تیمش به ثمر رساند.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ شاید خیلی‌ها تصور نمی‌کردند حاتمی به این خوبی در استقلال جواب بدهد ولی او حالا یکی از مهره‌های ثابت امیر قلعه‌نویی است. نکته مهم این است که سرمربی استقلال اعتقاد ویژه‌ای به بازی حاتمی دارد و همین موضوع می‌تواند اعتماد به نفس این مهاجم بلندقامت را بیشتر کند. حاتمی خودش می‌گوید که از نیمکت‌نشینی متنفر است و همیشه دوست دارد بازی کند، این در حالی است که حضور او در ترکیب ثابت استقلال که پرستاره‌ترین تیم لیگ برتر است اهمیت ویژه‌ای دارد.
او ابتدا در مورد بازی با سایپا می گوید: «واقعا بازی خیلی سختی بود و هر دو تیم جنگندگی و دوندگی زیادی در زمین مسابقه داشتند. موقعیت‌های خوبی روی دروازه‌ها به وجود آمد ولی خدا را شکر که ما برنده شدیم و من هم گل زدم. این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود که فاصله مان را با رقیبان کمی بیشتر کنیم. ما چند موقعیت مسلم را از دست دادیم. یکی دو فرصت خوب را آرش نزد و من هم در ابتدای بازی یک موقعیت تک به تک را از دست دادم. فکر می‌کنم سایپا فقط دو فرصت مسلم داشت.»
او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کردی به این زودی در استقلال فیکس شوی می گوید:«من به هر تیمی که می‌روم می‌خواهم فیکس بازی کنم و چون ذخیره بودم از تراکتور بیرون آمدم. اگر حقم باشد که بازی کنم ولی روی نیمکت بنشینم ناراحت می‌شوم ولی اگر مستحق نیمکت‌نشینی باشم ناراحت نمی‌شوم. زمانی که در سپاهان بودم ابراهیم توره و عمادرضا فوق‌العاده گل می‌زدند و من چاره‌ای جز قبول کردن نیمکت‌نشینی نداشتم. در تراکتور اما مستحق نیمکت‌نشینی نبودم.»
از حاتمی می پرسیم آیا الان در اوج دوران فوتبالت هستی كه او می گوید: «اوج فوتبال من زمانی بود که در آذربایجان بازی می‌کردم ولی آن زمانی کسی مرا ندید و به تیم ملی دعوت نشدم. آن زمان حتی از تیم آرسنال کیف اوکراین پیشنهاد داشتم ولی متاسفانه در ایران هیچ خبری از من نبود. من خیلی بدشانسی آوردم. در آذربایجان آقای گل شدم و برتی فوگتس مرا به تیم ملی آذربایجان دعوت کرد و فکر می‌کنم آن زمان سرمربی تیم ملی ایران علی دایی بود. می‌توانستم چند سال قبل به تیم ملی برسم ولی این اتفاق نیفتاد.»
او در قسمت دیگری از حرف هایش می گوید:«من در سپاهان که بازی می‌کردم در ابتدا فیکس بودم ولی به یکباره از ترکیب خارج شدم. در صبای قم مصدوم شدم و وقتی برگشتم 3 هفته محروم شدم. بعدا به مس رفتم که دوباره مصدوم شدم و باز هم در سپاهان بازی کردم که لوکا مربی بود و دوباره اخراج شدم. فکر می‌کنم نصف دوران فوتبالم را اخراج شده‌ام و در تراکتور هم با ویکتور اختلاف داشتم اما خودم تصمیم گرفتم که خیلی زود جدا شوم و فکر می‌کنم این یک تصمیم خوب بود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها