کد خبر: ۱۰۴۱۹۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۱۲ دی ۱۳۹۱
انصاري فرد كه از چند تيم اروپايي از جمله يك تيم انگليسي پيشنهاد داشته، در جدول گلزنان شش گله است و امیدار است تا پايان فصل آقاي گل شود. البته تا اينجاي كار او دقيقا به همين اندازه، يعني شش گل با رافخايي، آقاي گل ليگ، فاصله دارد. البته شايد اين موضوع عجيب باشد كه بازيكني كه شانس حضور در يك تيم انگليسي را به خاطر وسوسه آقاي گلي در ليگ برتر ايران از دست بدهد.
كريم انصاري فرد تا مرز انجام مذاكره نهايي با باشگاه انگليسي كه خواهانش بود، پيش رفت اما تغييراتي كه در باشگاه اتفاق افتاد، او را دودل كرد.

به گزارش بولتن نیوز، مهاجم جوان پرسپوليس كه به خاطر حال و روز سرخپوشان در پايان نيم فصل به اين نتيجه رسيد كه بايد از اين تيم جدا شود تا شانسش را در جاي ديگري امتحان كند، تصميم گرفت تا پايان فصل دوازدهم در پرسپوليس بماند، بلكه بتواند با اين تيم به موفقيت برسد.
البته با توجه به امتيازهاي زيادي كه پرسپوليس در نيم فصل نخست از دست داد، نمي توان موفقيتي كه در ذهن انصاري فرد بود، را در حد قهرماني با پرسپوليس يا چيزي شبيه به اين ديد اما انگار اتفاقي كه در بازي با ملوان افتاد، يا نتيجه اي كه در بازي با فجر سپاسي رقم خورد؛ او را اميدوار كرده است.
انصاري فرد كه از چند تيم اروپايي از جمله يك تيم انگليسي پيشنهاد داشته، تا اينجاي كار براي پرسپوليس شش گل به ثمر رسانده كه همين عدد او را اميدوار كرده تا در پايان فصل آقاي گل شود. البته تا اينجاي كار او دقيقا به همين اندازه، يعني شش گل با رافخايي، آقاي گل ليگ، فاصله دارد اما به هر حال كريم كه سابقه هت تريك را دارد، اميدوار است بتواند اين فاصله را پر كند.
البته شايد اين موضوع عجيب باشد كه بازيكني كه شانس حضور در يك تيم انگليسي را دارد، به خاطر وسوسه آقاي گلي در ليگ برتر ايران كه به هر حال كيفيتش براي همه مشخص است، چنين تصميمي بگيرد، اما گويا كريم انصاري فرد كه حالا حالاها در اين فوتبال حضور دارد، مي خواهد خاطره خوشي را در ذهن هواداران بگذارد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها