کد خبر: ۱۰۴۱۸۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۱۲ دی ۱۳۹۱
یک استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: انتخابات برای فتنه‌گران یک بهانه و بازی بود و هدف اصلی از میان برداشتن اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه بود.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس از اردکان محمد برزگر صبح امروز در مراسم بزرگداشت 9 دی در حسینیه حماسه سازان اردکان با اشاره به حرکت تاریخی مردم ایران در حماسه 9 دی اظهار داشت: انتخابات یک بهانه و بازی بود هدف از میان برداشتن اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه بود که به فضل خدا به اقتدار بیشتر نظام و اسلام منجر شد.

وی اضافه کرد: تمام شعارها حول محور تضعیف جمهوری اسلامی، ولایت مطلقه فقیه و ارزش‌های انقلابی بود، این شعارها از بیرون طراحی و هدایت می‌شد و عده‌ای غافل و فریب خورده نیز مدام این اباطیل را تکرار می‌کردند.

این استاد دانشگاه ادامه داد: در جریان فتنه باطل، لباس حق می‌پوشد، شعار و پرچم باطل به عنوان علم حق بلند می‌شود تا باطل به تدریج در دل‌ها نفوذ نماید و اذهان را منحرف کند.

وی اظهار داشت: فتنه‌گران با تمسک به شورش‌های خیابانی و چانه زنی می‌خواستند از مقام معظم رهبری و نظام امتیاز بگیرند که تدابیر هوشمندانه رهبری آنان را متوقف و دچار انزوای سیاسی و اجتماعی کرد.

برزگر عنوان کرد: همه این اقدامات فتنه گران و فریب خوردگان، در نهایت با اقدامی حماسی از سوی مردم ناکام ماند و 9 دی سبب شد تا فتنه بساط خود را برچیند.

وی تاکید کرد: اما همواره باید هوشیار بود زیرا فتنه هر بار از جایی رسوخ و اجرای اهداف و توطئه‌های دشمنان را دنبال می‌کند.

برزگر بیان کرد: مردم ایران اسلامی بارها امتحان خود را پس داده‌اند و هیچ‌ کجای دنیا و در طول تاریخ مردمی وفادار، هوشیار و ولایتمدار نظیر مردم ایران مشاهده نشده است.

این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولان و جمع کثیری از مردم شهرستان اردکان در حسینیه حماسه سازان برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها