کد خبر: ۱۰۴۱۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۱۲ دی ۱۳۹۱
سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی گفت: رویانیان به ما خدمت نکرد بلکه تیم شهید را خلع سلاح کرد.

محمد عاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد صحبت‌های محمد رویانیان در برنامه شب گذشته نود عنوان کرد: متاسفانه واقعیت‌ها تلخ است. می‌خواهیم کار خود را توجیه کنیم به سیم آخرین می‌زنیم و هر چه می‌خواهیم می‌گوییم.

وی در مورد اینکه هنوز بر مبلغی که عنوان کرده پایند است خاطرنشان کرد: در محاکمی که قرار است جواب بدهم پاسخگو هستم اما رسانه‌ای نمی‌کنم. شب گذشته جو نامناسبی در برنامه به وجود آمد و خیلی احترام رویانیان را نگه داشتم. برنامه زنده بود و خیلی خودداری کردم. واقعیت این است که رویانیان به ما خدمت نکرد بلکه تیم شهید را خلع سلاح کرد.

سرپرست فجرسپاسی یادآور شد: بهتر است رویانیان برای آشنایی با من سوالی از مرادی معاون برنامه بودجه رئیس جمهور بپرسد. 12، 13 پیش مرادی به من این سمت را داد و از آن موقع تاکنون من فعالیت می‌کنم. نمی‌خواهم از خود تعریف کنم حرف‌های زیادی برای گفتن بود اما خودداری کردم. بازیکنان زیادی از جمله رحمتی و معدنچی‌ها در اینجا تربیت شده‌اند. من اگر برای آنها بار فنی نداشتم اما در موفقیت آنها سهم داشتم. اگر خستگی باشد برای افرادی چون ماست که بدون چشمداشت کار کردیم.

عاری تصریح کرد: یک قرارداد آقای ایکس در 10 سال پیش به اندازه همه زندگی من است. هم‌اکنون که قراردادها نجومی است. اگر قرار است فردی را این گونه خراب کنند به خدا واگذار می‌کنم. رویانیان برای اینکه عذاب وجدان نداشته باشد تحقیق یک ساعته‌ای در مورد من انجام دهد تا متوجه شود چه کسی هستم. از همه کسانی که از ما جدا شده اند و به تیم ملی رفته اند سوال بپرسد. اگر قرار است مدعی باشیم افرادی چون من و جعفری باید مدعی باشیم که زندگی خود را برای فوتبال گذاشته‌اند. او 20 سال تیمداری می‌کند، اما فقط یک اتومبیل روآ دارد. ما صورت خود را با سیلی سرخ نگه می‌داریم. آقایان از بودجه بیت‌المال برای خود خرج می‌کنند این مسائل دور از شان است. فوتبال ما با این مسیر به قهقرا می‌رود و آینده خوبی ندارد.

وی افزود: برای نگه داشتن حقیقی جعفری گریه می‌کرد تا او در تیم بماند. قرارداد امسال حقیقی 230 میلیون تومان بوده. به زعم خودشان 600 میلیون به ما داده‌اند و ۲۵۰ میلیون تومان به او داده اند. ما برای 60، 70 میلیون نمی‌توانستیم او را نگه داریم؟ آقیان برای ترمیم تیم خود حقیقی را گرفتند نه برای کمک به ما. چه خدمتی به ما کردند؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها