کد خبر: ۱۰۴۰۲۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۰     ۱۱ دی ۱۳۹۱
تشویق محسن بیات در اوج حملات صبا سئوال برانگیزبود
به گزارش 598 به نقل از سایت گل – محسن بیات یکی از قدیمی ترین بازیکنان صبا ست که با وجود این همه تغییردرکادر فنی صبا طی سال های اخیر در کادربازیکنان راه راه پوشان قم جای دارد وبه تیم دیگری نقل مکان نمی کند.
 
بیات برای بازی با ذوب اهن در ترکیب اصلی  تیمش قرار نگرفت وقتی از این مساله مطلع شد حتی حاضر به حضور در اردوی تیم خود نشد.صمد مرفاوی هم با اطلاع از این موضوع بیات رابه حال خود رها کرد  تا این بازیکن باتجربه با دلخوری از جمع بازیکنان خارج شود .
 
اما اتفاق جالب جایی رخ داد که  در روز بازی عده ای از هوادران صبا که تعدادشان حدود یکصد نفر بود به حمایت از بیات این بازیکن را تشویق کردند تا این بازی بدون گل بی حاشیه هم نباشد.در این لحظات که شعر هایی مبنی بر بازگشت لک و بیات بر زبان ها جاری بود و بعضی ها هم عبدالله ویسی را تشویق می کردند صبا در اوج حملاتش بود و یک پنالتی را هم از دست داده بود.
 
احتمالا مرفاوی و باشگاه صبا با این بازیکن برخورد انضباطی خواهند کرد ... اما باردیگر این پرسش باید مطرح شود که بر سرفوتبال ما چه آمده که بازیکنی در قواره بیات اینچنین تیمش را بهم می ریزد و با یک تصمیم خودخواهانه وغیرحرفه ای  تیم خود را در آستانه یک مسابقه مهم به چالش می کشاند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها