کد خبر: ۱۰۳۹۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۱۱ دی ۱۳۹۱
ما فقط چيزي که حق ما بوده است را مي خواهيم نه چيزي اضافه تر و يا کمتر . ما تماشاگران بسيار خوبي داريم و مطمئنا روي سکوها مشکلي نخواهيم داشت اما اگر اتفاقي افتاد ما تسليم هستيم .
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - تيم هايي که به دنبال امتياز هستند، انتحاري بازي مي کنند و اين باعث مي شود تا فردا بازي سختي را در پيش رو داشته باشيم . آلومينيوم تيم چغر و دونده اي است و اين دوندگي کار ما را سخت تر مي کند .
به گزارش گل به نقل از وارش اسپرت حميد درخشان سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان در کنفرانس خبري پيش از بازي تيم خود با آلومينيوم هرمزگان ضمن بيان مطلب فوق گفت : متاسفانه افشين چاوشي، حسن رودباريان، محمدرضا مهدوي ، ابوالفضل حاجي زاده ، مرتضي ابراهيمي و هادي سهرابي را به دليل مصدوميت و محروميت در اختيار نداريم که اين واقعا برايمان مشکل ساز است چرا که مجبوريم به جاي چند بازيکن ترکيب اصلي مان از بازيکنان جايگزين استفاده کنيم . وي ادامه داد : اميدوارم فردا کساني که جايگزين اين بازيکنان مي شوند بتوانند حداقل 50 درصد خواسته هايم را اجرا کنند تا بتوانيم يک بازي روان را از خود به نمايش بگذاريم .


 وي افزود : هدف ما اين است که هر هفته شرايط بهتري را پيدا کنيم و در بازي فولاد هم شايد اگر بازيکنان ما مصدوم و خارج نمي شدند ما مي توانستيم تيم سوم جدول را در خانه اش با شکست رو به رو کنيم . سرمربي داماش گيلان در خصوص اينکه چرا دو بازيکن داماش در همان نيمه اول مصدوم شدند و آيا اين به بدنسازي تيم مرتبط نمي شود، گفت : پيش از فصل فرصت بدنسازي خوبي براي تيم ها وجود دارد که متاسفانه ما اين بدنسازي را نداشتيم اما در تعطيلي هاي ليگ از فرصت استفاده کرديم و اينکار را تا حدي انجام داديم . چه بسا اگر بدنسازي ميان فصل وجود نداشت ما اکنون مصدومان بسيار بيشتري را داشتيم .
وي ادامه داد : در بازي با فولاد شرايط آب و هوايي و زمين تاثير زيادي بر روند کار بازيکنان داشت و بهترين و يا سالم ترين بازيکن هم در آن بازي مي توانست دچار مصدوميت شود چرا که شرايط اصلا براي مسابقه مناسب نبود . درخشان در مورد جذب نيکبخت گفت : اين بازيکن زماني که در پيکان بود در 70 درصد بازي ها به ميدان رفت و از طرفي او بازيکن کوچکي نيست و نزديک به 80 بازي ملي دارد . وي افزود : من اعتقاد دارم با توجه به اينکه نيکبخت چند وقتي را از فوتبال دور بوده است براي آنکه بتواد خود را تثبيت کند بايد اينجا خيلي خوب کار کند و با انگيزه خواهد بود .
درخشان در خصوص تعليق راي کميته انضباطي گفت : از کميته استيناف که پس از بررسي فيلم واقع بينانه به اين مسئله نگاه کردند تشکر مي کنيم که تصميم خوب و به جايي را گرفته اند .
سپس خبرنگاری با نقل صحبت هاي تحديد آميز حسن زاده در خصوص تشديد محروميت درصورت انجام کوچکترين حرکت در بازي با آلومينيوم در خصوص نوع ادبيات مصاحبه رئيس کميته انضباطي پرسيد که سرمربي داماش گفت : ما فقط چيزي که حق ما بوده است را مي خواهيم نه چيزي اضافه تر و يا کمتر . ما تماشاگران بسيار خوبي داريم و مطمئنا روي سکوها مشکلي نخواهيم داشت اما اگر اتفاقي افتاد ما تسليم هستيم .
وي ادامه داد : واقعيت چيز ديگري است و مي خواستند که ما را بي رحمانه محروم کنند . مگر مي شود که يک تيم را دوبازي در دور رفت و دو بازي در دور برگشت محروم کنند؟ وي افزود: همين اتفاقات با شدت بسيار بيشتر در استاديوم هاي ديگر به وقوع پيوسته است . در بازي استقلال و سايپا، استقلالي ها بدترين فحاشي ها را کردند و در بازي پرسپوليس با ملوان باز همين اتفاق در استاديوم آزادي صورت گرفت ، چطور آن موقع از اين تصميمات گرفته نمي شود و اين صحبت هاي تند نمي شود؟ فقط تيم هايي که پايين تر هستند مظلوم واقع مي شوند و همه شمشير را از رو مي کشند و مي خواهند تنبيهات آنچناني انجام دهند؟ اگر قرار است ما قانون گذار باشيم بايد قانون گذار عادلي باشيم و براي همه تيم ها يکسان عمل کنيم .
 درخشان با عصبانيت ادامه ميدهد : بازيکني که بعد از گل زدن با حرکات دست تماشاگر را تحريک مي کند را نمي بينند؟ چطور بايد از تماشاگر بخواهيم در مقابل اين بي احترامي سکوت کند؟ اين حرکات يعني توهين به تماشاگر ما و ما فيلم آن را در اختيار داريم.
سرمربي داماش گيلان در پاسخ به سوالی مبني بر ميزباني فجرسپاسي در جام حذفي و فشردگي مسابقات در 5 بازي آينده داماش گفت : ناچار هستيم که اين برنامه را قبول کنيم و تابع فدراسيون باشيم . اميدوارم مصدومان ما زودتر برسند تا ما بتوانيم بازيکنان را جايگزين کنيم تا فشردگي مسابقات به تيم آسيب نرساند و بازي هاي خوبي را هم به نمايش بگذاريم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها