کد خبر: ۱۰۳۸۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۱۱ دی ۱۳۹۱
حال فولاد به جایگاهی در خوزستان رسیده که اهالی برزیل ایران در هر بازی از آن ها برد می خواهند؛ چیزی که شاگردان فرکی برمی اید.
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - در مهمترین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر دو تیم دوم و سوم به دیدار هم رفاند ولی در پایان این شیر بچه های خوزستانی بودند که توانستند با یک بازی اصولی و برنامه ریزی شده ، شادی را با کمان آرش از اصفهان به دل های خوزستانی ها بفرستند.
فولاد با این برد توانست سی و سه امتیازه شود در رده دوم جدول رار بگیرد.شاگردان فرکی برای رسیدن به قهرمانی باید این مسیری که تا کنون به سلامت آمده اند را ادامه دهند و منتظز لغزش آبی های تهران باشند. فولاد در بازی امروز دو بازیکن اصلی خود ، ارشادیوسفی و عبدالله کرمی را به همراه نداشت ، ولی علی سلیمی دروازه بان جایگزین یوسفی به قدریآماده خود را نشان داد که می توان وی را یکی از بهترین بازیکنان زمین دانست.


لئاندرو نیز به جای کرمی در قلب خط دفاعی ظاهر شد و توانست عملکرد قابل قبولی را از خود به جای گذارد. ایوب والی ،خالدی و جماعتی در دفاع بسیار خوب و کم نقص بازی کردند و به سپاهانی ها فرصت فکر کردن ندادندو در مواقع حساس توپ را از نزدیک دروازه دور می کردند.اما یکی از ضعف هایی که در بازی فولاد دیده شد فضای خاالی بین دفاع های وسط و هافبک های دفاعی در مواقع حمله سپاهان بود که سپاهانی ها نتوانستند از این خلا بهره کافی را ببرند.
بختیار رحمانی که پایه گذار گل بود توانست در این بازی نمره قبولی را بگیرد.کلانتری ،  نوری و کرمی در میانه میدان به خوبی وظابف خود را انجام دادند.شریفات هم توانست در چند مورد از سرعت خود استفاده کند و برای فولاد مثمرثمر واقع شد.افشین هم که دیدن بازی اش لذت بخش است مانند همیشه زهردار بود و اگربخت با وی یار بود حال باید یک یا دو گل را برای فولاد درون دروازه گردان قرار می داد.
پو لوسیانو.. بازیکن برزیلی که بازی ای ضعیف ابتدایی فصل را در اذهان فولادی ها از بین برده و هر بازی برای فولاد عالی بازی می کند و خود را در ترکیب فولاد جا انداخته است.وی را می توان برترین بازیکن خارجی فولاد در یکی دو سال اخیر دانست.
 فولاد به جایگاهی در خوزستان رسیده که اهالی برزیل ایران در هر بازی از آن ها برد می خواهند؛ چیزی که شاگردان فرکی برمی اید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها