کد خبر: ۱۰۳۸۷۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۱۱ دی ۱۳۹۱
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: فتنه‌ 88 کپی فتنه‎‌های دهه 80 بود.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس،حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی یک‌شنبه شب ‌در همایش بصیرتی هادیان سیاسی سپاه و بسیج این استان اظهار داشت: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون توطئه‌ها و فتنه‌های بسیاری از سوی استکبار جهانی متوجه نظام شده و دشمن به هر حربه و ترفندی برای ضربه‌زدن به این کشور متوسل شده است.

وی، فتنه خلع مسلمان را فتنه دشمن در دهه 50 عنوان کرد و گفت: در این دهه دشمن فتنه خلع مسلمان را از قم و از بیت یک مرجع تقلید آغاز کرد که البته ناکام ماند.

حاجی‌صادقی با اشاره به فتنه‌های دهه 60 دشمن تصریح کرد: فتنه ملی‌گرایی و فتنه قائم مقام رهبری از جمله مهم‌ترین فتنه‌های دشمن در این دهه بود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: فتنه اصلاح‌طلبان در دهه 70 و فتنه یاران دیروز امام با عنوان فتنه 88 نیز فتنه‎های دهه 80 بود که به یاری خداوند هیچ‌یک از این فتنه‌ها نتوانست به نتیجه موردنظر خود برسد.

*فتنه‌ 88 نظام را برای سال‌های طولانی واکسینه کرد

حاجی‌صادقی اذعان داشت: به لطف الهی هریک از این فتنه‌ها به فرصت تبدیل شد و انقلاب و نظام را واکسینه کرد.

وی با بیان اینکه فتنه 88، انقلاب اسلامی را واکسینه کرد، اظهار داشت: در این فتنه از یک سو با ریزش برخی از خواص، خطر و تهدیدات آتی آنها دفع شد و از سوی دیگر حلقه واسطه بین مردم و رهبری از بین رفت و از این طریق توانست به یک خیر بزرگ برای کشور تبدیل شود.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت پیش‌بینی فتنه‌های دشمن قبل از وقوع آنها تاکید کرد و گفت: باید فتنه‌ها را قبل از عملیاتی شدن شناسایی و پیش‌بینی کرده تا از این طریق زمینه مناسب برای تبدیل این تهدیدات به فرصت‌ها را فراهم کرد.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه دشمن در آینده نزدیک فتنه دیگری را متوجه نظام جمهوری اسلامی می‌کند، اظهار داشت: این فتنه سه هدف مهم را در بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت دنبال می‎کند.

وی متذکر شد: براندازی نظام، تغییر محاسبات رهبری و ناچار کردن ایشان به اتخاذ تصمیمات اجباری و جلوگیری از الگو شدن ایران اسلامی در جهان اسلام از جمله این اهداف است.

* گسست پیوند مردم با ولایت راهبرد کلان دشمن است

حاجی‌صادقی، گسست پیوند مردم با ولایت را راهبرد کلان دشمن در فتنه آینده دانست و افزود: دشمن بعد از گذشت بیش از 30 سال از عمر انقلاب به این نکته به خوبی پی برده است که تنها عاملی که می‌تواند این نظام را از بین ببرد، جدایی مردم از رهبرشان است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برنامه‌های فتنه آینده دشمن، تصریح کرد: تحریم مرحله‌ای، احیای سکولاریسم، بی‌ثباتی و اختلاف بین مسئولان کشور و مطرح کردن مذاکره و وادار کردن مسئولان به سازش با غرب از مهمترین این برنامه‌ها است.

*گفتمان ولی‌فقیه در برابر غرب، مقاومت است

حاجی‌صادقی با بیان اینکه در حال حاضر در کشور دو دیدگاه در ‌ارتباط‌ با برخورد با فتنه وجود دارد، گفت: یک دیدگاه این است که مذاکره با آمریکا فرصت خوبی برای مذاکره برد ـ برد است و دیدگاه دیگر گفتمان مقام معظم مبنی بر مقاومت در برابر کشورهای غربی و استکبار جهانی است.

وی افزود: برهمین اساس ضروری است تا همه نیروهای انقلابی و ولایت‌مدار کشور دیدگاه دوم مبنی بر مقاومت در برابر دشمن را سرلوحه کار خود قرار دهند و نسبت به آن تعهد ویژه‌ای داشته باشند.

حاجی‌صادقی بر ضرورت حفظ و تقویت مقاومت در همه عرصه‌های کشور تاکید و خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم اهداف انقلابی خود را به خوبی پیش ببریم ضروری است که در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و سایر عرصه‌ها مقاومت را به نحو جدی مورد توجه خود قرار دهیم.

*ایمان بهترین ابزار مقابله با تهاجم نرم دشمن است

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از قدرت ایمان با عنوان بهترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمن یاد کرد و گفت: برای مقابله با تهاجم نرم دشمن یک قدرت نرم لازم است و هیچ قدرتی بالاتر از قدرت ایمان نمی‎تواند تهاجمات دشمن را ناکام بگذارد.

حاجی‌صادقی، وظیفه و رسالت مسئولان کشور در مقابله با فتنه‌های دشمن را بسیار مهم برشمرد و افزود: مسئولان باید همواره نسبت به ولایت فرمانبردار و نسبت به مردم خدمتگزار باشند.

وی بیان داشت: امروز مقاومت در برابر فشارهای دشمن مصداق عینی در جبهه حسینی بودن است و برهمین اساس باید تلاش کرد تا با مقاومت، عزت و اقتدار خود را از دست ندهیم.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه با مقاومت می‎توان همه فتنه‌ها را خنثی کرد، خاطرنشان کرد: رسالت همه مردم کشور این است که مقاومت را در همه عرصه‌ها نهادینه کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها